• sunshine87

Blivande mammor i Halmstad

Hej på er!

Jag heter Hanna, 28 år och har BF den 25 Juni med vårt första barn. Det skulle vara superkul om det fanns fler blivande mammor i Halmstad med omnejd att fika, promenera m.m. med framöver?

Hälsningar Hanna

• Svar på tråden Blivande mammor i Halmstad
  • E88

Hejsan! Jag har haft fullt upp med 30års kalas så den gick fort.

När hade ni tänkt? Skulle funka för mig på fredag typ vid 14, sonen fyller 3år idag så ska ha kalas på fredag vid 17, ska till mvc 10.30 också. :) funkar för mig efter det med.

• sunshine87

Men blir du inte stressad på fredag om vi ska ses innan kalaset? Jag kan ses kl 14.00 på fredag och Linn också verkar det som :) ska vi fika/käka i stan då? Finns det någon bra plats att möta upp varandra på så kan vi se vart vi hamnar sedan?

• E88

Ne men jag förbereder innan så går det nog bra :P vill ju gärna träffas :)

• Copyme

Klockan 14 passar för mig. Ska vi bestämma nåt fik så kan vi ju mötas utanför kanske? :)

• sunshine87

Nu kom vi precis hem från en visning på förlossningen. Det kändes lugnt och bra där! :)

Ni får bestämma fiket, jag har ingen aning. Det spelar ingen roll för mig. Kul att vi spikat en dag iallafall :)

• E88

Ja det finns ju några, espressohouse, hello take away, skånskan m.m :)

• sunshine87

Espressohouse har sköna fåtöljer som passar oss gravida va? :) Det låter bra att träffas där kl 14.00 på fredag

• sunshine87

Det verkar finnas 2 st Espresso house. Ska vi ses på det stora? Ligger det på Storgatan?

• E88

Jo det blir bra, jag har ju redan koll på dig Hanna ???? och så får vi hålla koll efter Linns magen ????

• E88
    E88 skrev 2015-04-13 18:28:40 följande:

Jo det blir bra, jag har ju redan koll på dig Hanna ???? och så får vi hålla koll efter Linns magen ????

Det skulle inte vara frågetecken utan gubbar!!! :P ;)
  • sunshine87

Ja du har koll på hur jag ser ut men jag vet inte hur du ser ut hehe. Men kommer säkert känna igen dig när jag ser dig :)

• Copyme

Det låter bra! Min mage missar man inte, men om man ser en förvirrad gravid själ utanför så utgår jag ifrån att det är någon av er :) Tror jag ev skulle känna igen dig Hanna iaf ;)

• sunshine87

Härligt! Då har vi en dejt på fredag utanför det större Espresso house på Storgatan!

Svar på tråden Blivande mammor i Halmstad