Forever LIVING- AloeVera Erfarenhet?
Någon här som är eller har varit återförsäljare på detta företag?
Har man tid att jobba med något annat och kanske tom en tredje syssla?
www.foreverliving.se
Någon här som är eller har varit återförsäljare på detta företag?
Har man tid att jobba med något annat och kanske tom en tredje syssla?
www.foreverliving.se
Det är bullshit produkter som ingen person du inte lurar grundligt kommer köpa.
Ja, du har tid för annat! Du väljer ju själv hur mycket tid du vill lägga på det och det finns många bra produkter!!
Min svägerska kämpade i flera år med den skiten. Grejen är att man aldrig kan tjäna pengar på det. Däremot kämpar personen i toppen pengar på att du sliter dig blå, pyramidspel så in i helvete. Och säljarna(svägerskan) var helt jävla hjärntvättat och övertygad om att detta botade ALLT!! Nästan som en sekt. Hon drog upp aloe Vera VARJE dag. Man kunde inte föra ett normalt samtal utan att hon började låta som en reklamfilm för detta FANTASTISKA produkter. Ts NEJ man kan inte leva på detta. Det är bara SKIT. Tog många år men nu har till och med svägerskan fattat att det inte funkar och börjat på ett riktigt jobb.
Man får tänka på att vara rädd om sina vänner om man ska sälja sånt där, och inte börja se dem främst som potentiella kunder. Det kan vara svårt att märka själv när man går över gränsen.
Tack för era svar! Har misstänkt att det är på detta viset. Antar att det fungerar för väldigt få...inte jag som eg inte är en säljare i vilket fall som helst.
Tror jag tackar nej till att följa med på info.
Tack igen!
Man får tänka på att vara rädd om sina vänner om man ska sälja sånt där, och inte börja se dem främst som potentiella kunder. Det kan vara svårt att märka själv när man går över gränsen.
Hejsan!
Jag arbetar med Forever och kan varmt rekommendera produkterna!
Är det något du undrar så kan du kontakta mig/ Hälsningar Sandra
Hejsan!
Jag arbetar med Forever och kan varmt rekommendera produkterna!
Är det något du undrar så kan du kontakta mig/ Hälsningar Sandra
Hej!
Jag har jobbat med FL i två månader nu samtidigt som jag jobbar och pluggar. Funkar bra för mig, jag tar saker och ting i min takt och pressar mig inte till något. :)
Har en släkting, ung tjej på 20 år, som började sälja för ca ett år sedan och imon en månad hade hon sålt för 10k och blev erbjuden att gå nån kurs osv.. Hon har det som andrahands-syssla fast hon brinner ju verkligen för det och tar det ofta i första hand ändå. För övrigt är ju produkterna superbra.
Forevers produkter är ren placebo man måste vara medlem i deras sektverksamhet för att uppleva! VARNING! SE UPP! TACKA NEJ!
De lurar unga tjejer med konstiga väckelsemöten och skulle försvinna från Sveriges ytan om nån lagstiftade emot pyramidspel!
Tills dess kan vi bara sluta köpa av dem.
Bara toppen av ett isberg:
www.dt.se/fore-detta-forever-living-saljare-berattar-det-ar-sektliknande
Alla ni som pratar om Pyramidspel får nog ta och goolga på vad det betyder! Alla MLM-företag i Sverige (de seriösa) är godkända enl de regler som gäller för direktförsäljning.
Jobbar dock inte för nämnda företag men så trist att läsa allas kommentarer om pyramidföretag, lurendrejeri etc. Ta reda på fakta! Men nej, det är inte enkelt och man måste jobba för att tjäna pengar. Passar def för alla! Väckelsemöten?? Hahaha...en del har verkligen ingen aning. Lycka till! PS Hur är "vanliga" företag uppbyggda? hur många VD'ar finns det? Där har ni en verklig pyramid!
Skall såklart stå att det def INTE passar för alla!