Min uppväxt - Eran historia
Hej
Efter många år tystnad och osäkerhet så har jag samlat mod till mig att berätta om min uppväxt. Är nu i 20-års åldern och bor med min sambo.
Allt börjad 3 månader innan jag föddes då min pappa omkom i en bilolycka, min mamma blev deprimerad vilket inte är så konstigt så jag var mycket hos släktingar men när jag hade blivit 1 år så fick jag min första kontakt familj som jag var hos en helg i månaden men var fortfarande mycket hos släktingar. Vid 3 års ålder så blev min mamma tillsammans med min styvpappa, vi flyttade till ett hus ett år efter. Då slutade jag vara hos min kontaktfamilj och var mer och mer hemma med mamma. Sen rulla allt på till jag börja högstadiet, med två syskon en 5år yngre och andra 10år yngre hemma och mycket bråk mellan mej och de andra familje medlemmarna så fick jag en ny kontaktfamilj som jag börja vara hos mer och mer vissa stunder i gymnasiet så bodde jag nästan där på heltid. Fick även diagnosen depression och ätstörning när jag var 18år och två år efter de så fick jag diagnosen ADHD som jag har haft sen jag föddes vilken inte har varit till min fördel. Min mamma har fått lånat väldigt mycket pengar som jag inte kommer få tillbaka och hon tycker att jag inte ställer upp och hon bryr sig inte om mig för efter ett väldigt trassligt förhållande med psykiskt misshandel och misshandel. Så fick jag bara höra att jag inte bete mig. Blev misshandla när jag blev gravid så jag fick missfall men när jag väl berätta de för mamma så fortsatte hon att läsa sin bok.
Någon som vill dela med sig av sin historia och sina framsteg i livet.