• Anonym (Fuck cancer)

Idag blev hon en ängel , fuck cancer

Hej

Tidigt imorse så somnade min väns dotter under året in pga cancer. Jag finner inga ord över hur ledsen jag är för deras skull samt alla föräldrar som går igenom ett sånt helvete. Hon var här en kort tid , en alldeles för kort tid och livet är inte rättvist.

Jag skriver för att jag behöver skriva av mig, samt upplysa folk hur viktigt det är att anmäla sig som donator. Det kan man göra på socialnämndens hemsida.

Jag tror inte riktigt folk tänker så, förens någon man känner råkar ut för något hemskt eller en själv. Man har ju ändå ingen nytta av sina organ om man själv är död. Då kan man ju ändå rädda någon annans liv.

Att bidra med det man kan till barncancer fonden, så att forskningen bara kan bli bättre och att fler barn blir friska & kan få sitt liv tillbaka. Jag tycker såklart det är hemskt när det drabbar en vuxen också, men ett barn har inte fått smaka på livet än och det gör så ont..:/

Jag hoppas mina rader kan förändra någons tänk genom att anmäla sig som donator eller skänka nått till barncancer fonden.

För min kompis dotters del så började det i njurarna och spred sig till lungorna och sist hjärnan , idag fick hon frid <3

Fuck cancer!

Tack för mig..

• Svar på tråden Idag blev hon en ängel , fuck cancer
  • viseversa

Jag läste om detta på Instagram och grät när jag läste och kollade på bilderna på denna underbart vackra lilla "J" så jävla orättvist livet är. Fy fan!!

• CissiJissi

Åh jag beklagar sorgen <3 :( Jag hatar det här, jag fattar inte att cancer ska finnas på kartan för barn alls.. Jag undrar hur man blir sån donator?

• Anonym (Fuck cancer)
    viseversa skrev 2015-03-04 22:24:29 följande:

Jag läste om detta på Instagram och grät när jag läste och kollade på bilderna på denna underbart vackra lilla "J" så jävla orättvist livet är. Fy fan!!

Ja , inte är det rättvist iaf
  • plop

Registrera er på Tobias registret hjälper barn och vuxna med ex cancer som behöver stamceller, benmärgs donation. Där kan ni också rädda livet på någon över hela världen.

• lindajhlala25

Såg också detta på instragram. Så hemskt tragiskt. Det måste vara fruktansvärt att förlora sitt barn. Jag grät så mycket. Fuck cancer

• puss02

Tänk. Nu slipper hon all medicin. Hon kanske leker med sitt husdjur som har dött kanske. Är med sin släkt. Din kompis har fått sin egen skyddsängel.

• Anonym (Fuck cancer)

Tack för dom fina orden ni som har skrivit. <3

Jag hoppas dock folk kan hjälpa barncancer fonden genom att bidra 50kr till 72900 och skriv HOPP

Svar på tråden Idag blev hon en ängel , fuck cancer