Idag blev hon en ängel , fuck cancer
Hej
Tidigt imorse så somnade min väns dotter under året in pga cancer. Jag finner inga ord över hur ledsen jag är för deras skull samt alla föräldrar som går igenom ett sånt helvete. Hon var här en kort tid , en alldeles för kort tid och livet är inte rättvist.
Jag skriver för att jag behöver skriva av mig, samt upplysa folk hur viktigt det är att anmäla sig som donator. Det kan man göra på socialnämndens hemsida.
Jag tror inte riktigt folk tänker så, förens någon man känner råkar ut för något hemskt eller en själv. Man har ju ändå ingen nytta av sina organ om man själv är död. Då kan man ju ändå rädda någon annans liv.
Att bidra med det man kan till barncancer fonden, så att forskningen bara kan bli bättre och att fler barn blir friska & kan få sitt liv tillbaka. Jag tycker såklart det är hemskt när det drabbar en vuxen också, men ett barn har inte fått smaka på livet än och det gör så ont..:/
Jag hoppas mina rader kan förändra någons tänk genom att anmäla sig som donator eller skänka nått till barncancer fonden.
För min kompis dotters del så började det i njurarna och spred sig till lungorna och sist hjärnan , idag fick hon frid <3
Fuck cancer!
Tack för mig..