E ja bi eller? - tjej
För ett och ett halvt år sedan separerade jag från pappan till mitt barn. Under hela tiden vi var med varandra hade jag kanske nån form av känsla att jag drogs tillvissdel av tjejer, jag kan kolla på en tjej och tänka ''gud va snygg hon va'' och i mina privata stunder fantiserar jag oftare om tjejer än om killar. Kanske är jag bi? hur sjutton vet man de? Jag har efter separationen dejtat ena killen efter den andra... men ne de funkar inte.. jag blir varken kär eller sexuellt attraherad (utom typ 2 gånger) dock ska det tilläggas att jag va kär i min fästman i kanske 2 år av 4. Ni som nu e HBTQ personer... ta INTE detta fel för jag har inte mkt kunskap kring ämnet... Men kan man komma ut som vuxen och man har barn med en man? eller e de bara fel? Eller tänk om man inte ens är bi/homo och så har man kommit ut ''i onödan''? haha va händer då? jag vet låter ju helt förjävligt detta... men jag har ingenting emot varken tjejer eller killar... inte alls jag tycker de är ganska fascinerande men jag kan inte veta vart jag hör hemma och nu när jag är singel vill jag ta tillfället i akt och ifrågasätta ''va jag är''! jag vet att ni antagligen inte är nån som kan avgöra detta men ni kanske kan ge lite direktiv?