• Aalexanderr

Nära döden flera gånger.

Mitt namn är Carl Fredrik Alexander, jag har sedan 12 års ålder varit pappa åt min egen pappa som missbrukar alla droger som finns och dessutom alkoholist.
    Jag har hittat honom livlös och i princip död flera gånger.
    Jag har precis bestämt mig för att börja dokumentera allt som händer, så här på min videoblogg kan ni få följa med mig i min resa, genom överdoser, ambulansfärder, akutrum och misär.
    Någon ville ha en video där jag berättar allt om missbruket, här är den:

Här kommer alla klippen: 

• Svar på tråden Nära döden flera gånger.
  • Carnitas

Hur många ggr ska du posta samma sak?
    Börjar bli lite tradigt nu, då du sen skiter fullständigt i tråden.

• Anonym (Olle)

Vet din pappa om din youtube? Vad säger han?

• Anonym (Tjej, 17)

Tack, Alexander! TACK!! Hjärta

Jag tittar/lyssnar på del ett just nu och tänker mycket på min egen historia. Jag skrev precis det här, i fall du vill läsa. Som jag skrev är det bara en bråkdel av hela kakan.
    www.familjeliv.se/forum/thread/74863525-vad-sager-ni-om-detta-alkoholiserad-farsa-med-ung-dotter

Jag ger dig ros för att du gör detta, det är som att du når ut till oss. Tack igen och stor kram!

PS, jäkla bra musiksmak osv du verkar ha! ;)

• Aalexanderr

Vad bra att det ger dig något!
    Läste din historia, och jag förstår dig och kan relatera precis!
    Allting löser sig till slut, d et vet jag! ;)

Han är fullt medveten om detta och har själv sett samtliga videos då jag visat dem för honom så att han själv får se sig i detta skicket, och han har gett mig sitt medgivande att exponera honom på youtube på detta viset!

• Anonym (ge dig)

Vad säger din far att du exploaterar han och smutskastar på nätet?

Rent praktiskt så kan din fan stämma dig för förtal och ärekränkning, så av med offerkoftan nu snorvalp, vill du hjälpa din far på riktigt mer än att beklaga dig så har du fått råd i tidigare trådar om exakt samma ämne.

• Anonym (hm)

Du är ju missbrukare själv, tjack gissar jag, eller f.d.?

Tycker idén är rätt bra, men att du är lite överaggressiv och att det knappast var en överdos, inte livshotande alls iaf.

• Anonym (hm)

F.ö., din farsa har tur att någon fortfarande finns där. Känner igen mig i er dysfunktionalitet, så du inte tror att jag är negativ till idén. Mitt liv har innefattat all jävla skit som finns, och har tagit mig ur ett eget missbruk. 

Lever själv nu med någon som missbrukar. Försöker ta mig ifrån och inte vara kvar. Kanske låter hårt, men orkar verkligen inte mer. Personen vill tydligen dö, så snart får han göra det.

• Anonym (hm)

Såg hela ditt senaste inlägg (sluta spotta för fan). Tror jag förstår. Sorglig historia är det. Tänk på att inte normalisera situationen för dina barn, men tror inte att du gör det.

Men det är något med vissa missbrukare som gör att man måste ge upp till sist. Den jag lever med säger att han tänker köra på tills han dör och att han inte bryr sig om han dör. 

Vad ska man göra?

Har din farsa haft lvm någon gång? 

Min anhörig har haft flera, men aldrig på anstalt. Har inte träffat honom helt nykter i en dag på flera år nu. Inte ens medan han haft lvm då han hittar sätt att ändå vara onykter, som de inte kommer på/kollar. (alkohol, spice tex)

Svar på tråden Nära döden flera gånger.