hjälp
jag har precis gjort en äggledarspolning som visade fri passage i båda, vilket jag tycker är konstigt eftersom jag för några år sen gick runt med en infektion i ett år, fick då en rejäl livmoderinfektion samt dubbelsidig äggledarinfektion efter några månader som jag gick runt med i ca ett halvår. Har inget som helst förtroende för läkare då gynekologer sett och gjort fel tidigare gällande andra saker. Kan lika gärna vara så att läkaren säger att det är fri passage för att inte skrämma upp mig osv. För jag kollade samtidigt på skärmen när de sprutade in kontrast vätskan och jag såg inte att vätskan gick upp i äggledarna till äggstockarna och tillbaka igen som han sa, jag såg bara att vätskan var i min livmoder hela tiden och inte i närheten av äggstockarna. Och jag såg bara att han kollade på en äggstock och inte den andra, så då kan han ju inte säga att det är fri passage i båda när han bara kollade på den ena. Hade inte ont heller dock hade jag tagit 2 Voltaren innan och jag har väldigt hög smärtgräns så inte säkert att det skulle göra ont om det var stopp på mig. Men jag blödde efteråt och hade lite ont i magen. Kan det ha varit stopp???