• emmahamo

Evig Kärlek

Tjockt svart hjärta?Evig kärlekTjockt svart hjärta?
    Har ni nånsin känt en stark känsla till medparten? Har ni nånsin känt en stark reaktion mellan varandra? Har ni nånsin upplevt "äkta kärlek"?? Vad är egentligen "äkta kärlek". Många människor rusar förbi mig och frågar mig vad det innebär. I denna text kommer jag förklara min personliga upplevelse om "äkta kärlek" allting jag har vart med om och hur vi klarade oss igenom svåra och tuffa tider.. Att klara sig igenom svåra tider krävs en viktig sak. TÅLAMOD.
    Det hela principen började med ett sms från mig då, Jag skrev med min tjej i drygt 1 månad. De första månaderna kändes väldigt unik och spektakulärt. Vi fick en väldigt bra grund på vårt förhållande. Vi smsade sent på kvällarna snackade snuskigt och var båda små kära. Men helt ärligt så var jag liksom på från början. Jag fick höra från min tjej att hon led av nån slags fobi. Jag visste varken vad det var vad det innebär jag hade aldrig hört talas om "social fobi". Hon berättade om hur jobbigt det var för henne att hon led av det. Vilka konsekvenser hon skulle få uppleva och vad som väntade henne i framtiden. Hon var väldigt rädd och osäker på sig själv. Jag personligen var tvungen att ingripa direkt. Jag hjälpte henne jag träffade människor som också led av social fobi, hur de tog sig ur det själva "social fobin". Jag sökte på nätet letade fram fakta allt för min tjej skulle må bättre och jag själv ville hjälpa henne. Jag tänkte inom mig.. Hon kommer klara det för.. Det var liksom nån slags relation mellan oss utan överdrift men liksom som att våra hjärtat klappade för varandra. Och jag ljög inte för mig själv. Jag lyckades på mindre än 2 månader att förbättra henne. Jag såg på hennes ögon och kroppsspråk hur lycklig hon var. Hur lycklig hon var att det äntligen blev en förändring. Efter första dagen vi smsade började jag kalla henne tönt, och vi har än idag skämtat och vem av oss som är största tönten. Men helt ärligt folket vi alla vet att hon är största tönten ingen snack om saken. 
    Första gången vi äntligen träffades så var jag tvungen att åka 2 timmars färd med tåget till henne då. Tågresan var allt okej men i hela principen skakig och jag kände hur adrenalinet ökade, hur pulsen steg sakta men säkert. Innerst inne var jag väldigt rädd. Jag hade liksom inte träffat henne. Det var ganska många tankar som slog mig. Hur ser hon ut?, är hon snygg i verkligheten??, är hon snäll, hur är hennes röst? Sånna tankar slog mig. När jag äntligen var framme i hennes stad så gick jag av tåget, jag blundar och sakta men säkert kollar upp... Jag ser en sån skönhet.. En sån vacker kvinna ställa sig där som är så rädd och skakig för att komma fram. Jag springer äntligen fram och kramar hårt om henne. Jag tilltalar att allt är okej. Att allt kommer bli bra. Och hon lugnade faktiskt ner sig. Vi träffades hennes kusin och en av hennes kompis. Vi var alltid nära varandra. Och helt ärligt jag har aldrig nånsin sett en sån vacker tjej i mina ögon hon kommer alltid vara snyggast och vackrast i mina ögon. Jag tycker fortfarande hon ser så jäkla bra ut och kommer alltid att göra det. Jag tycker hon är så vacker för att.. Hon behöver inte ta på sig korta kläder för att vara snygg.. Hon tar på sig så eleganta kläder så man vill nästan dö för henne. Hon är så otroligt vacker jag säger bara WOW vilken skönhet. Timmen efter skulle vi träffa hennes föräldrar, och det är där problemet dök upp VÅRA föräldrar. Vi träffades och det var hur trevligt som helst, vi åt tacos den dagen vi pratade om att vi skulle träffas varann helg utan att övernatta.. Efter samtalet var klart låg vi i sängen och höll om varandra en längre stund. 
    Senare när jag skulle lämna henne så fick Båda tårar.. 
    Efter 3-5 månaders tid hade mycket hunnit hända. Vi fick träffas oftare och övernatta. Jag kommer aldrig glömma första sexet. Vi båda var oskuld och hade sex. Det va så himla speciellt. Den känslan att göra det med den rätta tjejen... Är helt obeskrivlig.. Jag kan inte få fram ord att förklara den känslan. Det kändes så rätt att äntligen få göra det. Det finns 2 olika sex känslor. Det första är att ha sex med kärlek för man verkligen älskar personen så otroligt mycket och den andra är nog bara för det är skönt. Det här sexet var liksom rakt av från kärlek jag är så otroligt tacksam att båda var oskuld. Det är en känsla som väldigt få kommer få uppleva det är nog därför jag menar att min upplevelse min kärlek är speciell jag har upplevt saker och ting som många andra inte har.. Jag kommer alltid vara stolt att jag gjorde det med min tjej.
    När det hade gått 5-7 månader så ökade kärleken ordentligt och hastigt. Jag skulle nog säga att den här perioden var den tuffaste perioden av våran kärlek. Det va motgångar varje dag. Vi bråkade otroligt ofta.. Men ändå så älskade vi varandra mest.. Vi kunde inte leva utan varandra vi ville alltid vara nära varandra. Jag har lyckats ta hennes hjärta och hon tog mitt. Det jag menar är att man ska kämpa man ska aldrig ge upp när det blir tufft och jobbigt.. Jag känner jävligt många människor som säger åhh du jag saknar mitt ex då brukar jag svara kortfattat det va inte menat att ni skulle hålla.. Gör inte slut för det blir jobbigt kämpa för kärleken. Jag säger inte att kärleken är lätt men jag säger att det är värt det.. Ge den en chans man vet aldrig hur nåt kan bli så underbart. 
    På sistone är våran kärlek på
    Topp! Vi biter varandra vi myser vi duschar tillsammans vi gör allt tillsammanS. Men vad innebär det att bita varandra egentligen? Det innebär alltså att man har sån stark kärlek inombords man älskar personen så himla mycket att man biter personen på ett kärleksfullt sätt. När hon biter mig och pussar mig är helt galen i mig kallar mig "chubby bunnii".. Jag blir helt svag jag får helt ärligt tårar ibland.. Anledningen till att jag får tårar är helt enkelt för, Jah personligen känner okej hon älskar mig mest jag får en bekräftelse att hon älskar mig mest. Att hon dör för mig att hon har sån stark kärlek till mig. Med andra ord jag ÄLSKAR när hon gör så..Vi har kommit så himla nära varandra. Och jag kommer älska den här tjejen för varje dag mer och mer. Jag känner en sån stark relation, att jag aldrig kan lämna henne jag kommer aldrig ge upp min kärlek. Vi gör allt tillsammans. Personligen tycker Jag att om man ska ha ett förhållande då ska man gå in helt 100. Vissa äldre "par" är tillsammans i 7-9 år innan de gifter sig.. Det är ganska fel man kan lära tjejen i 1-4 år sen kan man förlova sig osv.. Jag och min kärlek Vi berättar allt för varandra vi överaskar varandra.. Vi har sån lycka så det är helt otroligt.. 
    Att se hennes vackra blåa ögon lysa av glädje gör mig så jävla svag.. Att bara få se henne skratta och le skulle jag dö för.. Att bara få ligga i hennes vackra och mysiga famn skulle vara världen för mig.. 
    När det kommer till att bry sig är orden helt slut.. Hon kontrollerar mig så mycket och det gillar jag helt ärligt. Det bevisar bar att hon bryr sig om mig. Det handlar inte om att lita det handlar om att bry sig..
    Jag har hittat den bästa tjejen jag personligen kunde inte önska mig något bättre.. Jag har verkligen slut på ord för att kunna förklara den känsla jag har inombords.. 
    Till er osäkra människor som försöker förstöra eller är på mig? Ni kommer aldrig få mig så ni vet.. Jag kommer alltid att bara vara Emmas det är ingen idé att ens försöka.. För.. Hon har mitt hjärta och INGEN kan ta tillbaka det..
    Själva principen med distans förhållande är att kärleken skall finnas och tålamod. Personligen tror jag inte på folk som säger att distansförhållande aldrig kommer funka. Det är nog en ursäkt för att man inte älskar varandra tillräckligt mycket och skyller på att partnern bor för långt. SKIT snack säger jag bara. Allt går med kärleken.... Hon har en plats i mitt hjärta som ingen kommer kunna ta ifrån. 
    Är det här bara vanlig eller är det "äkta kärlek"..?

Den kärleken mellan oss är helt oslagbar och obeskrivlig. Hon kommer alltid att vara unik för mig. Hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och en sån enormt stor plats.. Jag har inga ord att ens förklara min kärlek till henne. Det ända jag kan garantera är att inga par är som oss vi är speciella vi har det inga andra har. Hon är föralltid min... Det här är min bakgrund och historia om min kärlek, det jag vill försöka komma fram till är bara att jag älskar henne mest av allting.. Jag är föralltid bara hennes.. Vi två ska ta över världen vi två ska kriga och äga alla för.. Vi två har det inga andra par har.. "Äkta kärlek" och "trogna".. Tack för mig..
  • Svar på tråden Evig Kärlek
  • Anonym (Tacksam)

Tack för din roman. Här är en till som har håller kärleken vid liv! träffades när vi var 16 år och nu har vi varit tillsammans i 18 år. Fortfarande spännande <3 blev lite rörd av din historia!

• Anonym (Anonym)

Wow! Ni borde göra en bok. Det här är så sjukt vackert!!! Låter sol inget kan komma ivägen för er!

• Anonym (Anonym)

Helt faktisk man blir rörd!!

• Anonym (nej)

Ingen bra ide att skriva en bok om alldaglig kärlek

• Anonym (Evig kärlek)

Vilken härlig berättelse. Jag har också en varit med om äkta kärlek och evig kärlek. Jag och min kära man träffades när jag var knappt 18 år och vi är fortfarande lyckliga tillsammans, snart 32 år senare.

• Anonym (nej)

Förvänta er inte några filmrättigheter

• Anonym (M)

Vad fint!

Själv har jag upplevt kärlek mellan man och kvinna i ungefär fem minuter när jag höll handen med en tjej när jag var tretton. Jag har varit gift efter dess och haft många partners, men den gången var det bästa av allt.

Svar på tråden Evig Kärlek