varma drycker till 1 åring
Vi ska på semester till kläppen 12-15/2 och undrar vad det finns för varma drycker att kunna ge lillen när vi är ute i snön? Varm oboy känns ju kanske inte som ett alternativ, eller? Tacksam för svar! ????
Vi ska på semester till kläppen 12-15/2 och undrar vad det finns för varma drycker att kunna ge lillen när vi är ute i snön? Varm oboy känns ju kanske inte som ett alternativ, eller? Tacksam för svar! ????
Varm mjölk eller ersättning kanske? Dricker han välling kan ni ha med kokhett vatten och skaka ihop välling.
Just det de glömde jag skriva han vägrar både välling och ersättning. Men fick hem en provpåse med välling du blanda med mjölk o det drack han. Så tänkte prova att köpa hem sån om jag hittar och testa det. Men tänkte mer på något godare till typ smörgåsen eller vad vi nu packar med oss. :)
Typ äppelmust eller något som inte är tillsatt socker i.
Men alltså, behöver man varm dryck? Mina barn har först nu vid 4 och 6 år börjat tycka att varm choklad är gott. Det har aldrig varit ett problem.
Men alltså, behöver man varm dryck? Mina barn har först nu vid 4 och 6 år börjat tycka att varm choklad är gott. Det har aldrig varit ett problem.
Är ju ganska mysigt med varm dryck när man är ute i snö o kyla:p
Rött te? Kanske med lite mjölk? Gillar min ettåring och inget koffein.
Te kan dock smaka skumt i termos så varm mjölk?