Madeleine borde inte få vara prinsessa!
En diva är vad hon är. Hur jävla sjukt är inte detta. Är på besök i sitt hertigdömme och kan inte ens säga halv sju... Fy på dig Madde!!!
shimodas.hant.se/skarp-dig-madde/
En diva är vad hon är. Hur jävla sjukt är inte detta. Är på besök i sitt hertigdömme och kan inte ens säga halv sju... Fy på dig Madde!!!
har också fått uppfattningen att Madde är den i kungafamiljen som är mest "jobbig". Som författaren till artikeln skriver så lyckades ju Hey baberiba fånga personligheterna rätt bra. Victoria som strikt och ordningssam och Madde som divig och fåfäng. C-P roll som "barnet som aldrig växte upp" var väl dock rätt löjlig. Jag anser inte heller att Madde hör hemma i de svenska kungahuset mer, hon bor inte ens i Sverige. Hennes make har snart varit offentlig person i två år men fortfarande inte (mig veterligen) tagit något initiativ till att lära sig svenska. & de kan man ju på ett sätt förstå, han har aldrig bott i Sverige och är inte svensk medborgare, han har ju till skillnad från Daniel (förmodligen snart även Sofia) inga plikter för de svenska kungahuset, men Leonore måste väl flytta till Sverige någon gång om hon ska få behålla sin titel och då kan det ju vara bra om Chris kunnat lite svenska? Känns lite som om Madde vill "fly" lite, men ändå ha kvar kakan att vara prinsessa. Hon strossar runt i New York som vilket USA-fru som helst. Tror nog att hon visst det har intresse för barn men Childhoodgrejen är nog mycket för kamerornas skull tror jag.
" Madeleine har dessutom, som jag var inne på i början, ett rykte om sig att vara bortskämd, divig och lite förmer. Hon borde ta alla chanser att tvätta bort den stämpeln nu när hon är 32 år, blivande tvåbarnsmamma och gift. Det skulle både hon och hela familjen vinna på. "
Inget nytt och helt sant.
Paulina P P, nej det tror inte jag heller bekommer henne ett dugg. Det betyder bara att det är vad många tycker och tänker om henne och det är inte positivt för kungahuset. Om nu de bryr sig om det.
Hennes make har snart varit offentlig person i två år men fortfarande inte (mig veterligen) tagit något initiativ till att lära sig svenska.
Det är helt makalöst... och sen kämpar underbara Vickan på i vått och torrt... I och med att de får så mycket pengar varje år så är det klart att vi skattebetalare blir irriterade när hon bara ägnar sig åt att shoppa skor och flina på offentliga besök...
Det är helt makalöst... och sen kämpar underbara Vickan på i vått och torrt... I och med att de får så mycket pengar varje år så är det klart att vi skattebetalare blir irriterade när hon bara ägnar sig åt att shoppa skor och flina på offentliga besök...
Alltså gör de andra saker än att bråka??! Och snyltar skattepengar förstås
Återigen.. .tycker det är en skam att hon får vara prinsessa...
Hänt som skriver i och för sig... men de har ju till och med bilder... så kanske är sant för en gångs skull....
shimodas.hant.se/hantbloggen-avslojar-har-skaller-chris-oneill-ut-madeleine-infor-alla-kroggaster/
Hänt som skriver i och för sig... men de har ju till och med bilder... så kanske är sant för en gångs skull....
shimodas.hant.se/hantbloggen-avslojar-har-skaller-chris-oneill-ut-madeleine-infor-alla-kroggaster/
Tror att de kommer bli skilsmässa mellan dem rätt snart. Inom 5 år är jag säker på det. De verkar så omaka, Chris deltog inte ens på slottsmiddagen i onsdags så hans ovilja att representera Sverige är rätt klar (om han inte var sjuk eller något). Han tillhör ändå kumgafamiljen fast att han inte är 'representant". Tror inte han vill bo i Sverige egentligen eller leva i offentlighetens ljus, vilket Madde måste för att dottern ska kunna behålla titeln och Madde le åt fotograferna.
Hon är född prinsessa och kommer ha den titeln livet ut. Det finns fler svenska prinsessor som inte representerar. Kungens alla systrar.
Prinsessan Madeleine får bara tillskott från apanaget när hon representerar.
Hennes man har, genom att förbli herr, talat om han inte är intresserad av att vara en del av kungahuset
För övrigt bor paret i Sverige.
Det är kronprinsessan och kungaparet som i första hand ska sköta representationen.
Nej, jag tror inte hon är bekväm med att ha den rollen. Hon kommer nog, precis som tre av kungens systrar, sakta men säkert fasa sig ur detta.
Men prinsessa kommer hon förbli.