Konstant bara 30 min..
Hej,
Min lilla flicka har nu blivit 6 mån snart ( om 10 dar) och sover.. Bara.. 30 min.. på dagarna x3. Jag provar allt, och nu idag var jag tvungen själv att sova så slår hon upp ögonen prick efter 30 min. Ser mig, jag buffar lite o ögonen stängs. Efter 1 min upp igen, jag låtsas sova.. Hon stänger ögonen och efter 1 min igen upp och börjar gnälla att jag ska "vakna". Hon är en glad tjej men åh så trött hon är mellan sina halvtimmar.. Hon älskar att sova på mage så sover oftast inne i vår säng. I vagn har hon aldrig sovit över 30 min, vaknar fort när hon ligger på rygg. Och jag kan ju heller inte alltid söva henne på mage...;(
Så frustrerad .. Nätterna är ok, men mkt nappinstoppande blir det och hon käkar 1 gång. Ligger och bökar mkt o är jag inte där o söver om skulle hon nog vakna fler ggr. Inatt var det nåt litet varje timme, så trött...Så i snitt får hon 12.5-13 Tim per dygn och ser verkligen att hon behöver mer.
Vet inte vad jag frågar efter, kanske nån som haft lika och det går över med åldern?. Eller hur kan det vara så att de är så trötta men kan inte somna om!?
Inte ens sista vilan sover hon över då hon borde va så himla trött från hela dan..
Erfarenheter?