lapeche skrev 2015-01-27 11:45:37 följande:
Bf+11 idag och jag tror jag blir galen snart! Väskan är packad sen läänge, frysen fylld med matlådor, alla bebiskläder tvättade och vikta... Nu får han komma!
Ingen blödning, ingen slempropp, nada förutom molande mensvärk men så har det varit länge nu.
Någon annan som bara går och väntar? Hur får man tiden att gå? Känner mig bara arg och fången i min egen kropp!
Känner igen det där, jag har gått över med alla mina tre (11 dagar med ettan, 8 dagar med tvåan och 5 dagar med trean). Frustrerande, irriterande och jobbigt. Svårt att tänka på nåt annat än att man vill ha ut bebisen. Har du fått nåt slutdatum av BM?
Om det är till nån tröst så startade mina första två förlossningar pang bom utan att jag anade nåt, så rätt vad det är så händer det. Jag ägnade mina övertidsdagar åt att städa, kolla på serier och spela på datorn. Inte roligaste sysselsättningarna, men det fick tiden att gå.
Är själv på 36+4 idag, så jag har flera veckor kvar, men slutade jobba vid jul så det känns som om jag redan nu går på övertid :/