Vem är jag?
Vi kan säga att jag heter Aron.
Idag är jag 19år gammal. Bor med min pappa i en förort. Men vem är jag?
När jag va 14år gillade jag sport fotboll och hockey va höjdpunkterna, jag va den spralliga pojken som va tvungen och göra något hela tiden.
Mamma brukade skjutsa mig till hockey träningarna vi brukade sjunga till ozzy låtarna, det va så kul att få umgås med mamma hon jobbade väldigt mycket. Pappa och jag va bästa vänner, vi skämtade åt samma saker exakta kopior av varandra var vi, vi brukade säga åt mamma tillsammans när hon tog ett glas vin för mycket... Vi hade så kul Tillsammans, speciellt på fredagar då mamma fixade härlig mat medans jag och pappa fixade spel som vi kunde spela. Vi hade så mysigt jag älskade mitt liv och min familj. Glömmer aldrig dom tiderna.
Idag är jag 19år.
Fyf*n va snett det har gått gått. Jag gillar droger idag. Men jag gillar att sälja det ännu mer. Jag är pank snart hemlös, ingen mamma och snart ingen pappa. Men vet ni vad jag måste göra det för jag har blivit tvingad till att göra det. Fast jag gillar det.
Men en tanke slog mig härom dagen.. Vem är jag?
Jag fick panik för jag kollar mig inte i spegeln längre jag vet knappt hur jag ser ut. Även när jag kollar mig i spegeln så får min hjärna något ryck och suddar ut bilden jag har fått på mig själv. Äsch vad gör de. Juste min mamma ringer mig varje dag och säger att hon ska ta livet av sig
Mitt huvud explodera varje gång hon ringer mig, jag blir rädd, jag blir helt stel, min pappa brukar fråga om jag ska svara på samtalet, för jag bara glor. Jag tänker röker bort mina tankar tills jag inte minns vad som hände från när jag var 14-19, jag tänker ladda så jag kan få känna mig som en kung igen och för att jag älskar alkohol. vem har jag Blivit, vem skulle bry sig? Framförallt vem är jag igentligen?
Vad tyckte ni. Bra/dåligt? Kommer komma en del 2 då ni kommer få veta vad som har hänt dom här mellanåren. Min stavning kan va lite sisådär jag har dyslexi och försöker mitt bästa.
Mvh "Aron"