Några fler som ska göra FET nu i jan/feb

längtar14 - jag gjorde FET samma dag som du med en 5 dagars. Fick svagt plus med testlagrets igår och i morse, knappt så man såg andra strecket. Tog ett cb digitalt på morgonen oxå som visade gravid 1-2. Så pröva det du med så vet du säkert. Men jag tror du är gravid.
längtar14 - jag gjorde FET samma dag som du med en 5 dagars. Fick svagt plus med testlagrets igår och i morse, knappt så man såg andra strecket. Tog ett cb digitalt på morgonen oxå som visade gravid 1-2. Så pröva det du med så vet du säkert. Men jag tror du är gravid.
Nån som använt sig av grav test från lloyds apotek och vet hur tillförlitliga dom är? Tog ett nyss på ruvardag 6....
Jag har oxå testdag den 8:e. Mina symtom är molvärk, lite ömma bröst och trött. Gjorde ett FET förra månaden oxå men började blöda på ruvardag 6 då. Hade inge känningar alls då medans denna gång kände jag redan dag 3 att nu är jag gravid.
Stort grattis till plusset längtar14:) Så härligt!!
Grattis! Toppen!
Fortfarande mensvärk. Har inte testat än, testdag är 16e, men brukar aldrig klara av att vänta. Det går upp och ner i hopp och förtvivlan.
RD12, satte in ett 2-dagars
Nej, jag är helt ointresserad av test den här gången. Konstigt! Känns som mens hela tiden så jag räknar med det tyvärr.
Tack!
Tack! Jag hoppas att du har rätt.
Ja. Tyvärr fick jag mens, på BIM + 6, så det var verkligen snopet.
Vi kör med ÄLtest nu igen och sätter in ett 5-dagars när det är dags.