• Linnea1994

Färgglada strumpbyxor

Hej!
    Nu under vintern vill jag också använda kjol, jag vill då även använda tjockare strumpbyxor i bomull (sk kalasbyxor). Felet är att alla som har mönster eller är ribbstickade är svarta eller vita, det är bara slätstickade man kan hitta i olika gladare färger. Någon som tips på butik eller på nätet som säljer tjocka mönstrade eller ribbade strumpbyxor i rött, blått, rosa eller lila?

• Svar på tråden Färgglada strumpbyxor
  • Linnea1994
    Anonym (Frusen) skrev 2015-01-14 13:35:14 följande:
    Nej, ogillar att ha fot, däremot så är jag en rätt van inköpare av produkter inom en massa områden, jag vet rätt bra var jag ska söka och hur, vilka sökord som fungerar o.s.v.

Tycker du Aliexpress känns jobbigt, så håll dig inom EU, det är ingen skillnad att handla inom EU, som att köpa på postprder från välkända företag du tror finns i Sverige, men som ofta är ett internationellt verkande företag, som "låtsas" sälja från en svensk butik eller plats.

England är bra för kläder, billigare än i Sverige, men tyvärr så har dom ofta en kedja i Sverige, vilket gör det omöjligt att få köpa direkt från England.
    Trots det så går det med lite sökande, att hitta massvis med butiker som säljer till Sverige från England.. 
    Vad är felet med fot? Föredrar det alla dar i veckan!
  • Duckan

Oh nej! Jag är inte så färgglad om benen utan kör klassiska svarta strumpbyxor i 40-50 den. De dagar jag tycker att det är kallt har jag fodrade svarta strumpbyxor

• Anonym (Frusen)
    Linnea1994 skrev 2015-01-14 13:39:47 följande:
    Vad är felet med fot? Föredrar det alla dar i veckan!
    Inget fel alls, men just jag vill kunna ta av mig på fötterna, t.ex gå barfota, eller byta till andra byta skor som inte fungerar med tjockt på fötterna.
  • Linnea1994
    Duckan skrev 2015-01-14 13:42:47 följande:

Oh nej! Jag är inte så färgglad om benen utan kör klassiska svarta strumpbyxor i 40-50 den. De dagar jag tycker att det är kallt har jag fodrade svarta strumpbyxor

Jag tycker ju att dessa 40-50 den svarta är så vansinnigt tråkiga bara, men det är ju min åsikt.
  • Duckan

Jag är en stiff människa så det passar mig

Nä då, men jag kör hellre svart nedtill och färgglatt upptill. Har kontorsjobb så hur galet som helst funkar inte.

• Linnea1994
    Duckan skrev 2015-01-14 15:30:31 följande:

Jag är en stiff människa så det passar mig

Nä då, men jag kör hellre svart nedtill och färgglatt upptill. Har kontorsjobb så hur galet som helst funkar inte.

Bor i större stad där det kanske är mer ok att skippa det tradionella. Finns många kollegor här på kontoret på det större företaget med lite mer färg.

Är det fler som köpt det färgglada från Åhlens?
  • Duckan

Jag bor i Stockholm så det har inget med staden att göra utan kontorets klädkod helt enkelt.

• Linnea1994
    Duckan skrev 2015-01-15 09:41:56 följande:

Jag bor i Stockholm så det har inget med staden att göra utan kontorets klädkod helt enkelt.

Ja så kan de ju vara. Stackars er.
  • Linnea1994
    Anonym (Kille) skrev 2015-01-16 13:43:24 följande:
    Dom ena ser ut som dom jag har på mej under jeansen idag! Kolla:
    Sött!
    Du ser välutrustad ut!
  • Anonym (Kille)

Du skulle bara veta.....

Vad tycker ni andra tjejer om att killar använder "era" plagg under för att hålla sej varma som jag?

• Linnea1994

Är det någon som sett några färglada i höst i någon affär?

• Anonym (Kodlös)
    Duckan skrev 2015-01-15 09:41:56 följande:

Varför måste du följa den då? Viktigast är väl att kläderna representerar dig och vem du är och inte att den följer någon kod. Jobbar också på kontor i Stockholm och har klädsel och färger efter humör, kombinerar utan att blinka chockrosa och orange om jag är på det humöret. Det är jag helt enkelt.
  • Linnea1994

Jag skulle gärna vilja ha ett par röda typ ribbstickade eller annat mönster i bomull. Men omöjligt att hitta....

Svar på tråden Färgglada strumpbyxor