• Anonym (Kalle kofot)

Aggressiv o paranoid när ja dricker

Hejsan, jag har vart tillsammans med min tjej nu i tre månader o har typ 5-6 gånger druckit med henne, o har varje gång anklagat henne för att hon skulle va otrogen lr att hon flirtar med andra killar o jag har blivit hemskt arg, otrevlig o aggressiv, fast jag har aldrig slagit henne, lr gjort henne illa medvetet, o skulle aldrig kunna göra de heller hur full ja än e. Hon e som person hemskt social o trevlig o pratar med allt o alla in princip om hon blir tilltalad. Detta tycker jag blir sjukt jobbigt för att ja inte e alls likadan själv, hon e ju sjukt snygg o killar kommer fram o stöter på henne flera gånger när vi e ute tillsammans. Jag har aldrig vart såhär grovt svartsjuk innan med nån annan tjej jag har vart tillsammans med. Jag tror själv att de har o göra med att jag har otroligt dåligt självförtroende, jag vill inte känna såhär o jag litar på henne men när jag dricker så kommer dom tankarna fram. Jag vill verkligen inte känna så, jag har sagt att jag inte behöver dricka mer vilket ja kommer kunna hålla för jag har inte ett sånt behov av alkohol. Men hon e rädd för mig nu även i nyktert tillstånd o vill inte sova breve mig ens, tänkte bara kolla om de var någon som har haft samma problem som ja..

• Svar på tråden Aggressiv o paranoid när ja dricker
  • Långbenopluto

Är hon så rädd för dig ska du lämna henne ifred. Låt henne vara ett par veckor och håll dig nykter!

• Anonym (L)

Har inte varit i din situation men jag blir väldigt paranoid när jag blandar sprit och cider, om jag bara dricker det ena så händer inte så mycket.

men jag kan få för mig att sambon är elak mot våra djur och sådant. Har aldrig slagits men har kastat saker omkring mig och betett mig mycket illa.

• Carnitas

Har du varit så jobbig full, och det tagit med sig till vardagen.
    Så blir det nog väldigt svårt för henne att återfå förtroendet för dig.
    har du såna här reaktioner på alkohol, så föreslår jag att du aldrig någonsin mer dricker alkohol.
    Om du gör detta, så kommer du till slut ge dig på nån rent fysiskt och allvarligt.

På ditt beteende, så låter det som du har någon bokstavsdiagnos, eller en misstänkt sådan.
    Då denna grupp är mer benägna att bete sig som du har beskrivit.

• Anonym (lol)
    Carnitas skrev 2015-01-12 15:07:13 följande:

Har du varit så jobbig full, och det tagit med sig till vardagen.
    Så blir det nog väldigt svårt för henne att återfå förtroendet för dig.
    har du såna här reaktioner på alkohol, så föreslår jag att du aldrig någonsin mer dricker alkohol.
    Om du gör detta, så kommer du till slut ge dig på nån rent fysiskt och allvarligt.

På ditt beteende, så låter det som du har någon bokstavsdiagnos, eller en misstänkt sådan.
    Då denna grupp är mer benägna att bete sig som du har beskrivit.

Haahaa! Måste man ha ADD/ADHD för att man blir paranoid på fyllan? 
  • Carnitas
    Anonym (lol) skrev 2015-01-15 00:25:45 följande:
    Haahaa! Måste man ha ADD/ADHD för att man blir paranoid på fyllan? 

Vart utläser du att  man måste ha bokstavsjukdomar?
    Om jag hade trott detta, så hade jag inte ens ställt frågan om det fanns en sidan diagnos eller misstänkt diagnos.
    Utan så är det, men ser du detta någonstans, eller ser du en fråga om det kanske är så?

• Anonym (lol)
    Carnitas skrev 2015-01-15 00:52:24 följande:

Vart utläser du att  man måste ha bokstavsjukdomar?
    Om jag hade trott detta, så hade jag inte ens ställt frågan om det fanns en sidan diagnos eller misstänkt diagnos.
    Utan så är det, men ser du detta någonstans, eller ser du en fråga om det kanske är så?

"På ditt beteende, så låter det som du har någon bokstavsdiagnos, eller en misstänkt sådan.
    Då denna grupp är mer benägna att bete sig som du har beskrivit."

Man kan vara paranoid på fyllan utan diagnoser..Killen ska uppenbarligen bara hålla sig borta från alkoholen. Alkohol är inget att leka med.
  • Carnitas
    Anonym (lol) skrev 2015-01-15 01:02:44 följande:
    "På ditt beteende, så låter det som du har någon bokstavsdiagnos, eller en misstänkt sådan.
    Då denna grupp är mer benägna att bete sig som du har beskrivit."

Man kan vara paranoid på fyllan utan diagnoser..Killen ska uppenbarligen bara hålla sig borta från alkoholen. Alkohol är inget att leka med.

Inget jag skriver utesluter detta.
    Kanske jag skulle varit tydligare genom sätta till ett frågetecken.
    Men nu vet du, så ett dött spår för dig att följa.

Det är rätt välkänt att de med bokstavsjukdomar har problem med sitt beteende med alkohol och benzo.
    De har många sambos/fruar på sitt samvete på våra kyrkogårdar, speciellt under påverkan av alkohol.
    Inget nytt om himlen.

• Anonym (lol)
    Carnitas skrev 2015-01-15 01:18:31 följande:

Inget jag skriver utesluter detta.
    Kanske jag skulle varit tydligare genom sätta till ett frågetecken.
    Men nu vet du, så ett dött spår för dig att följa.

Det är rätt välkänt att de med bokstavsjukdomar har problem med sitt beteende med alkohol och benzo.
    De har många sambos/fruar på sitt samvete på våra kyrkogårdar, speciellt under påverkan av alkohol.
    Inget nytt om himlen.

Jag känner flera personer som har varit paranoida under berusning av alkohol och de har inga diagnoser. Benzo? Varför blandar du in benzo i det här sammanhanget? Ja, som jag skrev så är alkohol inget att leka med. Det är en farlig drog och kan ge en negativ effekt även på den friska. Så killen behöver naturligtvis inte ha någon diagnos för att han blev aggressiv och paranoid på fyllan. 
  • Carnitas
    Anonym (lol) skrev 2015-01-15 01:36:30 följande:
    Jag känner flera personer som har varit paranoida under berusning av alkohol och de har inga diagnoser. Benzo? Varför blandar du in benzo i det här sammanhanget? Ja, som jag skrev så är alkohol inget att leka med. Det är en farlig drog och kan ge en negativ effekt även på den friska. Så killen behöver naturligtvis inte ha någon diagnos för att han blev aggressiv och paranoid på fyllan. 

Varför jag blandar in benzo, det är för den delar alkoholens problem i området.
    Då de bägge använder GABA-systemet.
    Det finns en del som använder benzon´s verkan, till begå brott eller slå ner folk på stan.
    Då det tar bort impulskontroll, på ett liknande sätt som alkohol.
    Med skillnaden att du är mer skärpt än vad du är på alkohol.

Jag frågar IGEN, vart står det att h*n måste ha en diagnos?
    Jag ställde en fråga, jag gjorde misstaget att inte skriva in ett frågetecken.
    Du vet om detta, och du skriver ett till sånt här post.
    Du försöker göra det till att jag säger det måste vara en diagnos.
    Lycka till att hitta detta Solig

Svar på tråden Aggressiv o paranoid när ja dricker