Aggressiv o paranoid när ja dricker
Hejsan, jag har vart tillsammans med min tjej nu i tre månader o har typ 5-6 gånger druckit med henne, o har varje gång anklagat henne för att hon skulle va otrogen lr att hon flirtar med andra killar o jag har blivit hemskt arg, otrevlig o aggressiv, fast jag har aldrig slagit henne, lr gjort henne illa medvetet, o skulle aldrig kunna göra de heller hur full ja än e. Hon e som person hemskt social o trevlig o pratar med allt o alla in princip om hon blir tilltalad. Detta tycker jag blir sjukt jobbigt för att ja inte e alls likadan själv, hon e ju sjukt snygg o killar kommer fram o stöter på henne flera gånger när vi e ute tillsammans. Jag har aldrig vart såhär grovt svartsjuk innan med nån annan tjej jag har vart tillsammans med. Jag tror själv att de har o göra med att jag har otroligt dåligt självförtroende, jag vill inte känna såhär o jag litar på henne men när jag dricker så kommer dom tankarna fram. Jag vill verkligen inte känna så, jag har sagt att jag inte behöver dricka mer vilket ja kommer kunna hålla för jag har inte ett sånt behov av alkohol. Men hon e rädd för mig nu även i nyktert tillstånd o vill inte sova breve mig ens, tänkte bara kolla om de var någon som har haft samma problem som ja..