sportpappa skrev 2015-01-06 22:06:15 följande:
Jag Googlade efter bild på en Brio Happy utan fotstöd, men hittar inga. Länka gärna om du har en. De som har liggdelen har inget fotstöd, dvs. de har bytt ut sittdelen mot liggdelen.
Din lift verkar väldigt kort eller så har du stoppat in den väldigt långt. Vi har liften som hör till Brio Happy och jag har för mig att den var så lång att den gick hela vägen ut och täckte fotstödet.
Jag kollade snabbt på vår Brio Happy och jag skulle nog inte ge mig på att montera bort fotstödet. Fäll hellre ner det.
Sen tror jag inte att du kommer tycka att fotstödet är i vägen när du väl använder vagnen. På ditt fotstöd så passar det utmärkt att sätta en skötväska och då kommer fotstödet inte att synas.
Liften är original och så långt in som den ska vara, så jag misstänker att det trots allt inte är en liggvagn jag har köpt utan en sittvagn med möjlighet att ligga ner?
Anledningen till att jag vill ha bort det är eftersom denna vagnen är inköpt för att rulla i skogen, skötväskan kommer ändå att vara i form av ryggsäck och det hade varit skönt att få bort plattan så vagnen blir behändigare. Men det är väl kört då.