• puss02

jag saknar han så jävla mkt

Jg hade en vän innan. Han var min bästa vän, den ända jag kunde prata med, den enda som förstod mig. Han var mitt allt. Utan honom skulle jag ha varit död för länge sedan. Och för några månader skriver han att han inte vill träffa mig längre. Han ser inte äns på mig. Även om vi går i samma byggnad är det som att han inte känner mig. Jag går sönder av sorg. Och vill dö igen

• Svar på tråden jag saknar han så jävla mkt
  • Anonym (?)

Vad har du gjort för att han ska behandla dig så?

• puss02
    Anonym (?) skrev 2015-01-04 00:26:23 följande:

Vad har du gjort för att han ska behandla dig så?

Ett litet bråk om en skitsak!! Jag älskar ju honom. Just nu vill jag bara dö.
  • Anonym (.)

Kan ju inte vara en skitsak om han inte ens vill titta på dig längre? 

• puss02
    Anonym (.) skrev 2015-01-04 00:34:31 följande:

Kan ju inte vara en skitsak om han inte ens vill titta på dig längre? 

Jag sa att jag var lite småkär i honom. Men sedan tyckte jag att han drog sig undan. Så att jag skrev till honom att jag tyckte att det var oroande. Att jag hade gjort något fel. Tog på mig hela skulden. Men sedan så ringde jag honom och bad om förlåtelse. Medansvar jag grät. Och efter det började jag hyperventilera eftersom han sa att han inte vill se mig igen. Efter det så har han helt ignorerat mig. Jag kan tillägga att han är 15 och jag är 12. Men vi har känt varandra sedan jag gick i 4:an.
  • Anonym (.)

Att han inte pratar med dig är inte största problemet .. Är du 12 år och vill dö borde du nog prata med dina föräldrar om detta så dom kan hjälpa dig. Du är nog för liten för att förstå innebörden av kär..

• Anonym (...)

Hade inte du en pojkvän som var 23 år?

• Anonym (.)
    Anonym (...) skrev 2015-01-04 02:07:30 följande:

Hade inte du en pojkvän som var 23 år?

Antar att frågan va till mig.. Jag e själv 23 så. Tror de lite skillnad på 12 och 23 år.
  • Anonym (...)
    Anonym (.) skrev 2015-01-04 10:17:55 följande:
    Antar att frågan va till mig.. Jag e själv 23 så. Tror de lite skillnad på 12 och 23 år.
    Varför skulle frågan vara dig till? Jag vet ju inte ens vem du är.

Nej frågan var till puss02, man kan väl inte ha en 23-årig pojkvän om man är 12 år? 
  • puss02
    Anonym (...) skrev 2015-01-04 13:43:50 följande:

Nej frågan var till puss02, man kan väl inte ha en 23-årig pojkvän om man är 12 år? 
    Han är 15?
  • Anonym (.)
    Anonym (...) skrev 2015-01-04 13:43:50 följande:

vart fick du 23 år ifrån ? hahah :)
  • puss02
    Anonym (.) skrev 2015-01-05 01:53:15 följande:
    vart fick du 23 år ifrån ? hahah :)
    Han. Var inte min pojkvän
Svar på tråden jag saknar han så jävla mkt