• Anonym (Swinger i Norrbotten)

swinger i Norrbotten

Jag undrar om någon känner till några swingersklubbar eller sällskap i Norrbotten?

• Svar på tråden swinger i Norrbotten
  • Anonym (Norrbotten)

Har ni hittat något par?södra lr norra delen av Norrbotten?

• Anonym (Luleå)

Önskar också en uppdatering om något hittats i ämnet 😊

• Anonym (Kan tänka mig)

Kan tänka mig att swinging i Norrland är ganska kärvt och rått. Utomhus under midnattssol och mygg, mellan granar och tallar. Alldeles för starkt ljummet kaffe i en rostig termos, en dunk med hembränt. Bistra män i fladdrande flanellskjortor och gummistövlar, kvinnor med blåtiror och upphissade kjolar. Ingen pratar och man hör bara klatschande samlagsljud och norrländska jakande inandningsljud när någon får en glädjens orgasm.

• Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Kan tänka mig) skrev 2023-07-29 16:40:15 följande:

Kan tänka mig att swinging i Norrland är ganska kärvt och rått. Utomhus under midnattssol och mygg, mellan granar och tallar. Alldeles för starkt ljummet kaffe i en rostig termos, en dunk med hembränt. Bistra män i fladdrande flanellskjortor och gummistövlar, kvinnor med blåtiror och upphissade kjolar. Ingen pratar och man hör bara klatschande samlagsljud och norrländska jakande inandningsljud när någon får en glädjens orgasm.

Det var det tramsigaste och fånigaste oförskämda inlägget på länge. Om du tror att du är rolig faller du på eget grepp.
    Skulle samma sak skrivits om den plats i Sverige där du bor tror jag du också skulle reagerat över den otrevliga attityd som du visar upp här. 

Till er andra, vettiga personer: 
    Hoppas det blir bra ni som är sugna. I Sundsvall finns/ fanns en klubb men dit har ni ju väldigt långt från Norrbotten. 
    Lycka till. 
  • Anonym (Kan tänka mig)
    Anonym (Man 53 år) skrev 2023-07-29 17:06:18 följande:
    Det var det tramsigaste och fånigaste oförskämda inlägget på länge. Om du tror att du är rolig faller du på eget grepp.
    Skulle samma sak skrivits om den plats i Sverige där du bor tror jag du också skulle reagerat över den otrevliga attityd som du visar upp här. 

Hoppas det blir bra ni som är sugna. I Sundsvall finns/ fanns en klubb men dit har ni ju väldigt långt från Norrbotten. 
    Lycka till. 
    När vi swingar i Göteborg sker det i en lagerlokal i hamnen. Det luktar nästan bedövande av fisk. Bara goa gubbar dyker upp, så alla blundar, andas in fiskdoften och föreställer sig att det är en kvinna istället för en man man är med. Efteråt försöker man lätta upp den underliga stämningen med dåliga vitsar.
  • Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Kan tänka mig) skrev 2023-07-29 18:29:08 följande:
    När vi swingar i Göteborg sker det i en lagerlokal i hamnen. Det luktar nästan bedövande av fisk. Bara goa gubbar dyker upp, så alla blundar, andas in fiskdoften och föreställer sig att det är en kvinna istället för en man man är med. Efteråt försöker man lätta upp den underliga stämningen med dåliga vitsar.
    Tack för att du tar det med glimten i ögat.Glad

Själv har jag ingen erfarenhet alls av swinging än så länge. Så det kan ju bara bli bättre... 

Ska bara få med min livskamrat på samma våglängd. 

Vill du dela med dig av dina erfarenheter

/ Nyfiken 
  • Anonym (Mikael)

Finns i Arvidsjaur. 

• Anonym (Unicorn)
    Anonym (Man 53 år) skrev 2023-07-29 17:06:18 följande:

Lycka till. 
    Finns....
  • Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Unicorn) skrev 2023-07-29 23:22:24 följande:
    Finns....
    Tack för upplysningen. Hur ofta är det öppet, är det regelbundet vissa tillfällen eller är det olika teman vid olika arrangemang?

Vad är det för upplägg och vilka faciliteter finns det där? Samt hur sker medlemsrekrytering?

Många frågor men vi (par M+F) är nyfikna nybörjare.

Mvh 
    / Man 53
  • Anonym (Unicorn)
    Anonym (Man 53 år) skrev 2023-07-29 23:39:27 följande:
    Tack för upplysningen. Hur ofta är det öppet, är det regelbundet vissa tillfällen eller är det olika teman vid olika arrangemang?

Vad är det för upplägg och vilka faciliteter finns det där? Samt hur sker medlemsrekrytering?

Många frågor men vi (par M+F) är nyfikna nybörjare.

Mvh 
    / Man 53
    Det är ägarna till erotikshopen (Vuxenvideo?) som ordnar event. Kontakta dem.  Det är som brukligt  enbart för medlemmar och gäster till medlemmar.
    Lokalen är under shopen och påminner om CAE men utan pool och bastu. Trevligt. Jag var där i fjol sommar som gäst till ett  medlemspar. 
    Kvinna, 5
  • Anonym (Unicorn)
    Anonym (Unicorn) skrev 2023-07-30 00:01:38 följande:
    Det är ägarna till erotikshopen (Vuxenvideo?) som ordnar event. Kontakta dem.  Det är som brukligt  enbart för medlemmar och gäster till medlemmar.
    Lokalen är under shopen och påminner om CAE men utan pool och bastu. Trevligt. Jag var där i fjol sommar som gäst till ett  medlemspar. 
    Kvinna, 5
    Kvinna 56 🙂
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden swinger i Norrbotten