• fiigggy

Gravid eller vad???

Hej! Det är så att jag hade mens den 23 fram till den 27 denna månad. Innan dess trodde jag att jag var gravid men fick negativa test. Nu efter mensen mår jag super illa och är väldigt yr. Får inte på mig mina jeans byxor och magen är svullen/stor.

Kan jag kanske vara gravid trots mens?? Eller vad är det jag känner? Är det många som varit gravida trots negativa test?

• Svar på tråden Gravid eller vad???
  • Topcom

I regel har man ju inte mens vid graviditet , men visst, undantag finns ju. En annan möjlig anledning till byxtrånget kan ju stavas jul och julmat, hehe

• fiigggy
    Topcom skrev 2014-12-29 18:25:49 följande:

I regel har man ju inte mens vid graviditet , men visst, undantag finns ju. En annan möjlig anledning till byxtrånget kan ju stavas jul och julmat, hehe

Ja det kan ju vara det men firar inte jul ????

Hört att det är vanligt att ha blödningar tidigt i graviditeten därför jag frågar...
  • fiigggy
    Tines skrev 2014-12-29 18:26:41 följande:

Låter mer som influensan.... inte en graviditet.

Ja jag tänkte på det jag med först men sen kom jag på att jag haft ont i svanken och ryggen med... Inte hört att någon haft det när de haft influensan.
  • Jag är bara jag

Småblödningar är rätt vanligt,men nåt som liknar vanlig mens när mensen skulle komma är mest troligt mens tyvärr. Du får väl testa om en vecka ifall du inte får regelrätt magsjuka och symtomen håller i sig.

Svar på tråden Gravid eller vad???