har det tagit sig?
Hade min mens senast 2a december och den tog slut 8e. ÄLen har jag haft under hela tiden känns det som ^^
Men efter ÄL var jag torr i två dagar och jag brukar aldrig vara torr under eller efter ÄL! Men nu var jag torr kände jag mig extrem uppblåst och gör det fortfarande. och nu är det lotion flytningar i måttlig mängd men ändå "tunga". Pelvus ont, ont och trött i ryggslutet, illamående. Kisseriet har varit dock något fruktansvärt tryckande det senaste (ingen UVI). Ont i magen, mensvärk/molvärk/dragningar i ljumskarna/benen. Ont i bäckenet och rakt över vulvabenet. Känns som att något expanderar. Har gjort två ingrepp i livmodern så min livmoder är väldigt känslig så att säga.
Sömnen är inte min vän. Sover men sover dåligt och är aldrig utvilad känns det som. Aptiten har blivit otrolig!
Mens om fyra dagar och har inga "PMS" synptom som vanligt som ont i brösten eller annat eller bröstvårtor mm.
Men Sexlusten är hög! Har börjat få Yrsel med huvudvärk och "sjuk" känsla. Lite febrig sådär i flera dagar. Vad säger ni experter här på FL? Kan det ha tagit sig?