• Godbless

har det tagit sig?

Hade min mens senast 2a december och den tog slut 8e. ÄLen har jag haft under hela tiden känns det som ^^

Men efter ÄL var jag torr i två dagar och jag brukar aldrig vara torr under eller efter ÄL! Men nu var jag torr kände jag mig extrem uppblåst och gör det fortfarande. och nu är det lotion flytningar i måttlig mängd men ändå "tunga". Pelvus ont, ont och trött i ryggslutet, illamående. Kisseriet har varit dock något fruktansvärt tryckande det senaste (ingen UVI). Ont i magen, mensvärk/molvärk/dragningar i ljumskarna/benen. Ont i bäckenet och rakt över vulvabenet. Känns som att något expanderar. Har gjort två ingrepp i livmodern så min livmoder är väldigt känslig så att säga.

Sömnen är inte min vän. Sover men sover dåligt och är aldrig utvilad känns det som. Aptiten har blivit otrolig!
    Mens om fyra dagar och har inga "PMS" synptom som vanligt som ont i brösten eller annat eller bröstvårtor mm.

Men Sexlusten är hög! Har börjat få Yrsel med huvudvärk och "sjuk" känsla. Lite febrig sådär i flera dagar. Vad säger ni experter här på FL? Kan det ha tagit sig?

• Svar på tråden har det tagit sig?
  • Godbless
    inKwT skrev 2014-12-27 11:41:04 följande:
    Åh vad jobbigt att motstå att testa om man har den hemma, haha :)

Det låter ju onekligen som att det skulle kunna vara något :D

Jag vaknade utan stickningar så jag tänkte att "nu är det kört.." men nu är det igång igen. Har dock ingen aptit, mår allmänt risigt och är fruktansvärt trött.

Jag har pco och det har jag vetat sen jag var 13 ungefär. Jag har inte velat söka hjälp förrens jag gått ner i vikt. Och nu har jag gått ner 16 kg. Hoppas att det har fungerat på naturlig väg :)

Har du drömt mycket om bebisar och att du plussat? Jag har drömt om det varje natt xD men det är nog säkert för att man tänker på det hela tiden!
    Dom misstänkte pco på mig med men nopp. Hur fungerar pco? :)

Grattis till viktnedgången! Själv gått ner kring 7-10 kilo :) hoppas det underlättar bebi verkstaden :)

Oja! Drömt mkt om barn och min svägerska, svärmor och svärmormor drömde också samma dröm om att vi skulle få barn så kanske är ett tecken :) drömt tvär skumma drömmar under två veckors tid med. :|

Nu är jag bara uppblåst och mätt som tusan och sovit 1 timme men ändå dö trött :| helt torr nu med flytningar med helt plötsligt?

Hur äre med dig?
  • inKwT

Jadu jag är jättedålig på att förklara men för mig har det inneburit att jag sällan har haft mens, acne m.m.

Hoppas att det är ett tecken ;)

Jag är trött och illamående. Sticker som fan i äggstockarna, livmodern. Känns även som hugg djupt inne i "fiffin". Svårt att förklara men har aldrig känt så förut!

Mitt humör är inte att leka med heller! Blir arg hur lätt som helst. Är annars en väldigt lugn person! Stackars min man :)

• Godbless

Haha låter som mig då ^_^

Ont i magen som varierar mellan ljumskarna/Ryggslutet/fiffi/äggstockarna/mensvärk/molvärk/fryser/kissenödig all the time och bubbling i magen/tarmarna och är superduper hård i magen nu sen två veckor tillbaka och då har jag ändå ätit kål,plommon,torkade frukter och jag har super känslig mage i vanliga fall! Trött är jag också, sjuka drömmar och är inte alls utvilad. Sov två omgångar idag och är fortfarande svin trött :/

Men inga ömma bröst eller bröstvårtor denna gång konstigt nog :|

känt som att mensen kmr vilken dag när som helst typ. Mina vanliga PMS symptom är alltid ont i brösten, illamående (är jag vanligtvis också) dålig i magen och lukt och smak känslig som tusan!

Och det börjar alltid mer än en vecka före bim men icket denna gång.

Men idag är det tre dagar innan mens och lukt och smak och klökmagad kom idag först :|

Mina flytningar är typ tunna vit/grumliga/genomskinliga och hala och sparsamma. Kände efter livmoderstappen idag och den är högt upp mjuk och stängd. Har för mig att den ska vara lågt och öppet innan bim? Eller? :o

• inKwT

Oj vi är så lika xD

Jag har inte heller ömma bröst. Det oroar mig lite för borde man inte ha det?

Har ingen koll på livmoderstappen men google är en flickas bästa vän ;)

Är sugen på att testa idag men ska försöka att motstå! Får man ej gravid på det där testet lär man ju gå runt och undra om man ändå är gravid!

• Godbless
    inKwT skrev 2014-12-28 10:07:12 följande:

Oj vi är så lika xD

Jag har inte heller ömma bröst. Det oroar mig lite för borde man inte ha det?

Har ingen koll på livmoderstappen men google är en flickas bästa vän ;)

Är sugen på att testa idag men ska försöka att motstå! Får man ej gravid på det där testet lär man ju gå runt och undra om man ändå är gravid!

Haha ja jag undrar det samma med brösten :o dom känns bara som vanligt.

Men sent igår kväll fick jag en konstig smärta/molande i tjejmagen och sen sexade vi lite och det gjorde ont vilket det ALDRIG gör när han kommer långt in! Undrar verkligen vad som försegår i magen :o

Ja vill verkligen plussa nu den här gången. Ser varje månad hur förhoppningsfull och förväntansfull min man blir men sen kommer mensen :/ börjar kännas lite små jobbigt med tanke på att det inte är något fysiskt fel på varken mig eller honom. Eller ja, jag är lite överviktig men inget som skulle hindra oss sa dom på utredningarna. Sen vill man ju heller inte testa ifall nu (som vanligt) det där förbannade minuset kommer :(

Sovit hela 11 timmar inatt trots sovit två omgångar igår på dagen. Råhungrig igen nu.. Suck! Och frysningen!! Suck. Hur mår du idag?
  • inKwT

Nej det där minuset är så hemskt att se :(

Jag är också trött. Fortfarande stickningar men annars känner jag nada. Börjar tro att det är mensen som är på gång (hoppas inte!!).

Känns väldigt segt den här väntan :/

Har tappat hoppet lite men vem vet, det kanske är nåt :)

• Godbless
    inKwT skrev 2014-12-28 16:04:57 följande:

Nej det där minuset är så hemskt att se :(

Jag är också trött. Fortfarande stickningar men annars känner jag nada. Börjar tro att det är mensen som är på gång (hoppas inte!!).

Känns väldigt segt den här väntan :/

Har tappat hoppet lite men vem vet, det kanske är nåt :)

Hoppas det tar sig för båda! Molvärk hela kvällen nu :)
  • monn

Har ni inte fått remiss för IVF?

Godbless skrev 2014-12-26 22:56:58 följande:

I två år. Blev stämplade oförklarligt barnlösa :(

• Godbless
    monn skrev 2014-12-28 19:30:05 följande:

Har ni inte fått remiss för IVF?

Vi tackade nej än så länge då vi verkligen vill försöka på egen hand ett år till. Men om inte det tar sig 2015 så blir det remiss.
  • Godbless

Vaknade med det vanliga "nu kommer mensen" när jag stod och fixade morgon kaffe. Springer in på toa, lotion flytningar medans jag svor för mig själv "jag blir aldrig gravid!!!"

Har sån träningsvärk i svanken som strålar ut på sidorna mot undermagen och sidorna av magen. Inga ömma bröst, inget illamående. Inga mens eller PMS symptom whatsoever. Ja förutom att jag kände hundskits lukten som en örfil trots två tre meter ifrån som vanligtvis inte ens luktar. Hoppas så innerligt att det har tagit sig denna gång.. Medans jag sitter nu och skriver så känns det som mensen är på g men dragningar i ljumskarna och trött/träningsvärken i svanken gör sig gode påmind. Vad tror ni det kan vara? Aldrig varit med om ont i svanken samma dag som BIM. Aldrig!

Svar på tråden har det tagit sig?