• Anonym (Undrande)

vad heter läggningen?

Jag har en bekant, vi kan kalla honom Bertil.

Bertil går ofta ut och raggar. Han är dålig på det. Först försöker han ragga upp snygga tjejer, går inte det försöker han ragga upp snygga killar. Går inte det försöker han ragga upp fula tjejer, misslyckas det så försöker han med fula killar. Låter som helt vanlig bisexualitet? Men med en twist:

Bertil gillar vid sidan av det här även sjuka saker, eller gillar och gillar, han deltar i sjuka saker och jagar sjuka upplevelser. Avföringssex, handikappade, s/m transor, gruppsex, glory holes. Det skall vara smutsigt, äckligt och gärna göra ont och vara farligt. han har blivit påsatt av en lång kö av okända män, utan skydd. Han har själv stått i en sådan kö, han har blivit påsatt av en hund och satt på en hund. Han har köpt prostituerade, kvinnor, män, ladyboys i thailand. Han har ätit avföring och blivit kissad på. Han har blottat sig och onanerat öppet.

De här "extraaktiviteterna" ger honom enorm ångest. Han knarkar och super, skadar sig själv och mår skitdåligt över vad han gör, men kan inte sluta. 

Finns det ett ord för den här typen av sexualitet?

• Svar på tråden vad heter läggningen?
  • Anonym (..)

Skiter i vad Bertil gör så länge han inte skadar någon. Men att sätta på hundar, där går gränsen. Vidrigt. Sök hjälp för fan. 

• Wadrur

Låter mest som ett sexmissbruk, det resulterar i alltmer extrema kicksökningar. Inte så ovanligt som man kan tro, dock har Bertil kommit väääldigt långt i sitt självskadebeteende. Han borde verkligen få hjälp innan det går mer över styr än det redan gjort. Vad kommer härnäst liksom? Våldtäkter? Nekrofi?

I mina öron låter det iaf som ett extremt utvecklat sexmissbruk.

• Miini

Iom att han mår dåligt över det så låter det som självskadebeteende i form av sex. Att det dessutom är så omfattande och att han även missbrukar droger är en enorm varningsklocka.

Hade det varit min kompis hade jag försökt få honom att söka hjälp.

• Anonym (självskadebeteende)

Han har ett självskade beteende som kommer fram i hans sexuella "lekar" Eftersom han inte mår bra av det och det verkar eskalera så ska han söka hjälp.

Han behöver verkligen inte skämmas. Självskade beteende och sexuellt missbruk är vanligare än man tror. Det finns hjälp att få om han bara vågar söka den. Han borde inse, efter att ha förgripit sig på en hund, att det har gått för långt nu och han måste ha hjälp att ta sig ur denna negativa spiral.

Som sagt, hjälp finns om han bara är öppen för att ta emot den.

Svar på tråden vad heter läggningen?