• Anonym (tjejen)

ni tjejer till bi killar

Hej! Jag har börjat träffa en kille som är bi och jag vill ha alla möjliga tips hur jag gör det extra skönt för honom i sängen. Jag förstår att alla gillar olika men finns det några speciella"tricks" som man kanske inte använder hos heterokillar? Han är jättebekväm med sin kropp så jag tycker bara att det är roligt men vill liksom leka lite mer.. Jag kollat på porr men det går ju inte alltid att tro på.. Är det något man ska försöka? Jag vill överraska honom så vill inte riktigt ta upp det med honom än. Han tror att jag är jättepryd av mig hehe

• Svar på tråden ni tjejer till bi killar
  • Anonym (M)

Är du också bisexuell? Överraska med honom med en foursome. Alltså två tjejer, två killar haha.
    Jag är inte bisexuell själv (tror jag) men har hånglat med killar och tycker om det.

Men strap-on? Dildo? Låt han ligga på alla fyra och använd antingen strap-on eller dildo! Bind han eller något. 

• Anonym (tjejen)

Nej det är jag inte! Haha när han berättade om sin läggning var det första han sa.. Att han hatar tjejer med kukar på. Det ska vara en kille med en riktig kuk eller en tjej och skön fitta. Inga "konstgjorda" saker.. Så vad kan jag göra annars?

Och måste man ta in flera? :( jag vill ju bara krydda vårat sexliv utan att behöva ta in flera.

• Anonym (M)
    Anonym (tjejen) skrev 2014-12-17 18:54:55 följande:

Nej det är jag inte! Haha när han berättade om sin läggning var det första han sa.. Att han hatar tjejer med kukar på. Det ska vara en kille med en riktig kuk eller en tjej och skön fitta. Inga "konstgjorda" saker.. Så vad kan jag göra annars?

Och måste man ta in flera? :( jag vill ju bara krydda vårat sexliv utan att behöva ta in flera.

Haha jaha ursäkta! Okej, han vill ha "äkta vara" haha.. Det är svårt faktiskt, jag vet faktiskt inte så mycket tyvärr. Nej absolut inte, man behöver inte ta in flera men om du kunde dig en trekant med en extra kille. Han skulle kanske gilla det! 

För om han inte gillar leksaker och så, så finns inte det flera möjligheter faktiskt.
    Men jag förstår, men typ, piska? Haha aj egentligen men kanske nåt ni gillar? Att du är dominant? Dirtytalk? Eller så kan ni göra som jag gör med min KK, knulla på varenda speciell ställe som finns. Kan säga att det gjorde vår sexliv 100 ggr bättre även om den var fantastisk innan!
Svar på tråden ni tjejer till bi killar