Hur många procent får SD i nyvalet 2015?
Hur många röster tror du SD får i kommande nyval?
I dagens opinionsmätning från Yougov får SD 17,7%.
www.metro.se/nyheter/efter-regeringskaoset-sd-nara-18-procent/EVHnle!x15Xk3IDeIu4c/
Hur många röster tror du SD får i kommande nyval?
I dagens opinionsmätning från Yougov får SD 17,7%.
www.metro.se/nyheter/efter-regeringskaoset-sd-nara-18-procent/EVHnle!x15Xk3IDeIu4c/
30-40 % så länge dom andra håller sig på¨dagisnivå kommer SD segra.
Dom börjar så smått ses som riddaren på den vita hästen.
Men sluta nu. Alla vet att de vägrar prata med dem därför att det inte är PK att göra det. När Löfven fick frågan i Agenda om varför de inte pratar med SD om andra frågor än invandringen så undvek han att svara och började istället prata om något annat.
Var har du fått det ifrån att det inte finns något att förhandla om? Hittar du bara på eller?
Fler än det finns indoktrinerade högskolefeminister verkar det som.
Jag är vänster men antifeminist. Jag tycker illa om att vänstern pratar så mycket om feminism.
30-40 % så länge dom andra håller sig på¨dagisnivå kommer SD segra.
Dom börjar så smått ses som riddaren på den vita hästen.
Det är ett mindre mirakel om dom skulle få det.
Det är ett mindre mirakel om dom skulle få det.
Fast det var inte det vi pratade om, utan om förhandlingar.
Men nu orkar inte jag underhålla dig längre.
Fast det var inte det vi pratade om, utan om förhandlingar.
Men nu orkar inte jag underhålla dig längre.
För övrigt heter det inte "dom" så lär dig skriva så man förstår.
Nu vet jag att du bara baitar, men de proteströstade för att sjuklövern beter sig som barnrumpor när de vägrar att förhandla med dem.
Det handlar inte om vem som bestämmer över vad här, utan att man kan förhandla som två vuxna människor istället för att bete sig omoget.
Som att Andersson drog för sina gardiner så hon inte skulle se in till SDs kontor eller att alla partier vägrar prata med dem - det är så vansinnigt barnsligt så man baxnar.