• Fral13

Vad kommer du rösta på i extra valet?

Vad kommer du rösta på i extra valet? Samma, eller har du ändrat dig sedan i september? Till vad och varför i så fall?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad kommer du rösta på i extra valet?
  • fluu

Samma som sist, C.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Ingram

Jag kommer att rösta på samma sätt som jag röstade i September och det är på Socialdemokraterna.
    Jag vill helt enkelt att regeringen ska få regera med sin politik vilket de ännu inte kunnat göra.

• enånittitre

Så länge de övriga vägrar tala om den stora elefanten så får det bli SD......igen!

Den dag då asylinvandrinen är en fråga som alla andra, en fråga som politikerna vågar tala om, då kan jag tänka mig att titta på vad de övriga har att erbjuda.

• Anonym (Förändring)
    Anonym (Samma) skrev 2014-12-03 18:38:02 följande:

Nu mer än då kommer jag rösta för välfärden! S Står det på man valsedel.

Sossarna stod för välfärd förr, men det begreppet har partiet suddat bort nu, nu är det nog SD som får bära den rollen och driver väl idag en politisk agenda lik den sossarna drev för 20 år sedan, innan de började rasrera den och istället satsa på mångkultur och ett splittrat samhälle.
  • Anonym (Förändring)
    Ingram skrev 2014-12-03 22:55:57 följande:

Jag kommer att rösta på samma sätt som jag röstade i September och det är på Socialdemokraterna.

Jag vill helt enkelt att regeringen ska få regera med sin politik vilket de ännu inte kunnat göra.

Det var väldans tur det, då deras budget och politik var väldigt destruktiv för Sverige. Får tacka alliansen och SD för att rösta ned den.
  • Anonym (Förändring)
    eslah skrev 2014-12-03 19:49:13 följande:

Ska missnöjesrösta, och då menar jag verkligen inte på SD.

Ja det kan inte bli mkt annat än F! Eller Mp då, som är de störda missnöjespartierna idag?
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Förändring) skrev 2014-12-09 22:33:32 följande:
    Sossarna stod för välfärd förr, men det begreppet har partiet suddat bort nu, nu är det nog SD som får bära den rollen och driver väl idag en politisk agenda lik den sossarna drev för 20 år sedan, innan de började rasrera den och istället satsa på mångkultur och ett splittrat samhälle.
    För mig är inte välfärden till för bara "svenskar". Alla som bor i sverige har rätt till ett värdigt liv. SD kommer aldrig att få min röst! 
  • Anonym (Förändring)
    Anonym (Samma) skrev 2014-12-10 19:30:20 följande:

För mig är inte välfärden till för bara "svenskar". Alla som bor i sverige har rätt till ett värdigt liv. SD kommer aldrig att få min röst! 

Självklart är det så, just därför kan vi inte rösta för en fortsatt massinvandring och Mps invandrarpolitik. Vi bör först och främst få välfärden att funka här i landet. SD kommer inte göra skillnad på invandrade svenskar och etniskt födda svenska, vart har du fått det ifrån?
  • Anonym (Sd)

Sd som i september. Skulle önska att något annat parti vågade lyfta invandringsfrågorna men när de inte vågar andas ordet invandring och samtidigt spyr ur sig skit om sd ja då e valet självklart.

• sjuttiofemman
    enånittitre skrev 2014-12-04 19:34:11 följande:

Så länge de övriga vägrar tala om den stora elefanten så får det bli SD......igen!

Den dag då asylinvandrinen är en fråga som alla andra, en fråga som politikerna vågar tala om, då kan jag tänka mig att titta på vad de övriga har att erbjuda.

Den dag som Sd kan kritisera invandringen utan sin ständiga rasism så kan de bli ett konventionellt parti.
  • Anonym (Sd)
    sjuttiofemman skrev 2014-12-11 10:49:01 följande:

Den dag som Sd kan kritisera invandringen utan sin ständiga rasism så kan de bli ett konventionellt parti.

Ingen levande människa kan i Sverige 2015 kritisera invandringen utan att kallas rasist så du begär det omöjliga.
  • Sensitiveguy

Samma som 2010 och i september; MP.

• Gathenhielm

Så länge inga radikala förändringar sker i det politiska klimatet: SD.

Reasons... we all have them, at times.
  • Sensitiveguy
    Anonym (Sd) skrev 2014-12-11 10:25:50 följande:

Sd som i september. Skulle önska att något annat parti vågade lyfta invandringsfrågorna men när de inte vågar andas ordet invandring och samtidigt spyr ur sig skit om sd ja då e valet självklart.

Varför måste "lyfta invandringsfrågorna" vara synonymt med att begränsa invandringen, utan en sverigedemokrats synvinkel?
  • Sensitiveguy
    Sensitiveguy skrev 2014-12-11 19:31:04 följande:

Varför måste "lyfta invandringsfrågorna" vara synonymt med att begränsa invandringen, utan en sverigedemokrats synvinkel?

Ur en... *
Svar på tråden Vad kommer du rösta på i extra valet?