Vad kommer du rösta på i extra valet?
Vad kommer du rösta på i extra valet? Samma, eller har du ändrat dig sedan i september? Till vad och varför i så fall?
Vad kommer du rösta på i extra valet? Samma, eller har du ändrat dig sedan i september? Till vad och varför i så fall?
Samma som sist, C.
Samma som sist, C
SD Såklart!!
Samma som 2006, 2010 och 2014.
Jag kommer att rösta på samma sätt som jag röstade i September och det är på Socialdemokraterna.
Jag vill helt enkelt att regeringen ska få regera med sin politik vilket de ännu inte kunnat göra.
Så länge de övriga vägrar tala om den stora elefanten så får det bli SD......igen!
Den dag då asylinvandrinen är en fråga som alla andra, en fråga som politikerna vågar tala om, då kan jag tänka mig att titta på vad de övriga har att erbjuda.
SD.
Nu mer än då kommer jag rösta för välfärden! S Står det på man valsedel.
Jag kommer att rösta på samma sätt som jag röstade i September och det är på Socialdemokraterna.
Jag vill helt enkelt att regeringen ska få regera med sin politik vilket de ännu inte kunnat göra.
Ska missnöjesrösta, och då menar jag verkligen inte på SD.
För mig är inte välfärden till för bara "svenskar". Alla som bor i sverige har rätt till ett värdigt liv. SD kommer aldrig att få min röst!
Sd som i september. Skulle önska att något annat parti vågade lyfta invandringsfrågorna men när de inte vågar andas ordet invandring och samtidigt spyr ur sig skit om sd ja då e valet självklart.
Så länge de övriga vägrar tala om den stora elefanten så får det bli SD......igen!
Den dag då asylinvandrinen är en fråga som alla andra, en fråga som politikerna vågar tala om, då kan jag tänka mig att titta på vad de övriga har att erbjuda.
Den dag som Sd kan kritisera invandringen utan sin ständiga rasism så kan de bli ett konventionellt parti.
Samma som 2010 och i september; MP.
Jag kommer rösta på samma som sist: Centerpartiet.
Så länge inga radikala förändringar sker i det politiska klimatet: SD.
Sd som i september. Skulle önska att något annat parti vågade lyfta invandringsfrågorna men när de inte vågar andas ordet invandring och samtidigt spyr ur sig skit om sd ja då e valet självklart.
Varför måste "lyfta invandringsfrågorna" vara synonymt med att begränsa invandringen, utan en sverigedemokrats synvinkel?