Ohälsa, arbeta längre eller asylinvandrare?
Det framhålls återkommande att vi ska vara friska och arbete längre upp i åldrarna. Men då måste man satsa hårt på bättre hälsovård. Gör dom det eller på mer asylinvandrare istället?
Det framhålls återkommande att vi ska vara friska och arbete längre upp i åldrarna. Men då måste man satsa hårt på bättre hälsovård. Gör dom det eller på mer asylinvandrare istället?
Suck...att du orkar.
Hur många olika konton är du uppe i nu, du lär ha passerat 50-strecket iaf?
Vadå bättre hälsovård? Vi har ju redan en förträfflig hälsovård. Om den blev bättre, skulle vi leva för alltid, ungefär.
Vadå bättre hälsovård? Vi har ju redan en förträfflig hälsovård. Om den blev bättre, skulle vi leva för alltid, ungefär.
Folk kommer inte reagera på invandringen förrän dess kostnader biter dem i arslet - det vill säga att folk får kännbara effekter själva.
Då kommer opinionen att svänga.
Folk kommer inte reagera på invandringen förrän dess kostnader biter dem i arslet - det vill säga att folk får kännbara effekter själva.
Då kommer opinionen att svänga.
Nja, min uppfattning är att i stort sett alla nätaktiva sverigedemokrater befinner sig på din nivå argumentationstekniskt.
Så inte stör det mig att du inte förmår producera annat än känsloargument, däremot skulle det störa miig en smula om det förekom nätaktva sverigedemokrater som förmådde att argumentera rationellt, men dessa lyser med sin frånvaro på nätet.
Jag har bara stött på en sådan här på FL, lyckligtvis.
Ja, din reflektion är just på den nivå jag beskriver i mitt förra inlägg.
Det förundrar mig inte alls, förundrad blir jag bara när det inträffar att en sverigedemokrat lyckas snappa ett litet verklighetsfragment, men det händer mycket sällan.