Sverigedemokrater, av vilka skäl är du för en minskad invandring?
Ja, vad anser ni?
Ja, vad anser ni?
Definitivt nationalistiska. Ekonomi är bara ett slagträ i debatten för dessa människor. Varför skulle man annars rösta ja till massiva skattesänkningar istället för förslag om mer pengar till tex äldrevården.
Definitivt nationalistiska. Ekonomi är bara ett slagträ i debatten för dessa människor. Varför skulle man annars rösta ja till massiva skattesänkningar istället för förslag om mer pengar till tex äldrevården.
Annars är det väl båda delarna, men främst dom ekonomiska. Nationalism är bara tabu i Sverige. I alla andra länder är nationalism någonting att vara stolt över.
Bara sverigedemokrater som får svara?
Då ska vi understryka att du är en SD-motståndare.
Bara sverigedemokrater som får svara?
Ganska många äldre borgare vill se en åtstramning.
Nu är jag inte moderat heller...
Som det är med dagens system anser jag att vi ska ta emot i proportion till vår befolkning vs EU's. 10/350 alltså 10 350-delar av invandringen till EU skall gå till Sverige.
Tar vi bort alla bidrag kopplade till invandring kan vi ha fri invandring, vilket jag förespråkar.
Liberal då. Allmänborgerlig.
Då skulle ju i och för sig bara de som är beredda att jobba på direkten av de som flyr undan krig kunna ta sig hit? Och arbetskraftsinvandrare. Om det ens hade fungerat så.
Om de hade kunnat komma hit på laglig väg så hade de haft med sig $20000 var som de nu får betala flyktingsmugglare med. De hade kunnat leva av dessa pengar under tiden de etablerar sig här.