• LH8989

Lån hos resursbank?

Hej, jag och min man klantade oss lite grann när vi var yngre och precis hade flyttat ihop, vi köpte en dålig bil som resulterade i att vi nu har lån och krediter, det är inte så illa att vi inte klarar oss men såklart det skulle underlätta om man kunde amortera mer och betala mindre ränta..

Vi blev erbjudna ett ihopbakslån hos resursbank och vi har noll erfarenhet av dem.. så jag undrar om det är någon annan som har lån där som kan rekomendera dom eller inte?

vi skulle få betydligt lägre ränta.

• Svar på tråden Lån hos resursbank?
  • Anonym (Gäst)

Tokdrag i denna tråd! Tungan ute

• LH8989

Ha[quote=74333004][quote-nick]Anonym (Gäst) skrev 2014-11-13 12:03:56 följande:[/quote-nick]Tokdrag i denna tråd! [/quote

Hahaha Ellerhur ???? men det gör inget vi struntade i det. Sista man vill är att hålla på att låna pengar

• Anonym (Gäst)
    LH8989 skrev 2014-11-13 16:09:30 följande:

Ha[quote=74333004][quote-nick]Anonym (Gäst) skrev 2014-11-13 12:03:56 följande:[/quote-nick]Tokdrag i d3#%&#SYSTmeEDD¤"#=I)ebdeedrnna tråd! [/quote

Hahaha Ellerhur ???? men det gherör inget vi struntade &T¤#%&#¤io0+34,lÄÖHDE¤%#KOPe¤&&//¤(&%(%"#i det. Sista man vill är att hålla på att låna pengar 

2345"#=I&%#¤=?)/¤%KLÖY¤;MLÖ:#¤=IO)=?&T#¤K;L#¤)O=?ÒLÖÄ:;GE

Jamen visst serru!%¤#"%¤"#=)I%"#JMKÖLG#QKML;G#%GM;:Alkö-34tklöä¤%#%"#¤""qUToTE
Svar på tråden Lån hos resursbank?