Hej Hej!
Kul med massor med bebisar i Enköping!
Själv har jag en dotter som fyller 1 på onsdag, så egentligen är jag/vi lite för gamla för era tråd men jag tänkte bara fråga för jag är nämligen fotograf och håller just nu på att inrikta min portfolio på gravida och nyfödda och barn upp till 6 månader!
Just nu erbjuder jag gratis fotografering det ända som kostar är om man skulle vilja ha förstoringar på bilderna (och även då får man de till ett mycket reducerat pris tack för hjälpen) annars så får man samtliga bra bilder, redigerade i webbformat som tack för hjälpen med att utöka min portolio!
Det ända villkoret till dessa fotograferingar är att jag får använda mig av bilderna i min portfolio!
Titta gärna in min hemsida www.hejfoto.se eller Facebook sida www.facebook.com/hejfoto
Om någon skulle vara intresserad eller har några frågor är ni välkomna att maila mig på hej@hejfoto.se
Annars önskar jag er lycka till med era nya bebisar och blivande bebisar!
(Hoppas att de var ok att jag lade in mitt meddelande, det är så svårt att hitta personer som är gravida eller precis har fött ett litet under, så jag hoppas verkligen inte att någon tar illa vid sig att jag skrev i eran tråd)
Med vänliga hälsningar
Malin / Hej Foto