Någon som förlorat sin make?
Min make är svårt sjuk och tidigare i veckan fick vi veta att alla behandlingar avslutas. Han kommer inte överleva sjukdomen. Finns det fler som förlorat make/sambo i unga år?
Han är 35 och jag 32. Vi har två barn
Min make är svårt sjuk och tidigare i veckan fick vi veta att alla behandlingar avslutas. Han kommer inte överleva sjukdomen. Finns det fler som förlorat make/sambo i unga år?
Han är 35 och jag 32. Vi har två barn
Hej, vet inte om mitt svar kommer hjälpa dig något. Men jag förlora min sambo i april. Han dog utav lunginflammation. Han var 20, jag är 19. Tre veckor efter han dog och dagen efter begravningen, födde jag våran son. Detta är det värsta, hemskaste, otäckaste jag har varit med om. Snart har 7månader gått och jag vet fortfarande inte hur jag ska klara av att leva utan honom. Han var mitt allt, mitt liv, min stora kärlek som jag skulle blivit gammal med. Jag lider med dig för jag önskar ingen gå igenom det jag gått igenom. Kram
Hej!
Beklagar verkligen, jag vet tyvärr hur du har det. För ca 1 månad sedan förlorade jag min man till cancern. Han blev 37 år, jag är 36. Vi har två barn.
Just nu är allt kaos. Jag tröstar barn jag tröstar make och pendlar som en tokig mellan sjukhuset och hemma och är ständigt på fel plats känns det som. Till veckan hoppas vi att maken ska kunna komma och vårdas hemma i slutet
Usch, vet hur det är! Man vill bara knäppa med fingrarna och göra allt normalt igen. Det är som att leva i en egen värld, utanför pågår livet som vanlig för alla andra, medans ens eget liv är kaos. Har du hjälp och stöd kring dig? Min man hann aldrig komma hem igen från sjukhuset, som det var planerat, då han snabbt blev sämre. Han låg där ca 2,5 vecka innan han avled. Skickar dig många varma kramar!