17 år skuldsatt
Hej. jag äringen förälder men detta har med min familj att göra. Är väldigt desperat.
Min pappa vägrar ge min CSN och det hhar han gjort sedan min mamma gick bort.
Jag känner att han inte vill ha mig längre. Har mått sådär och harinte berättat om detta för någon. När jag började ggymnasiet behövde jag lite nya kläder och väskor. Det fick jag jobba upp sa gamle man. Jag har sedan dess försökt hitta jobb på nätet och andra ställen men går inte. Jag fick 2500 kr av farsan när socialen ringde hem för att lärarna var oroliga.
Jag bor i en förort där jag känt folk sen klass 2. I mitten av ettan (januari) började jag ta kontakt med langare för att sälja droger. Jag fick sälja sånt på fester osv som ledde till att jag hade råd att äta lunch på en rrestaurang med klassen och köpa en ny telefon. För några veckor sen blev jag överfallen av ett llitet gäng och rånad på mina varor och pengar. Jag har nu betalat 400kr tillbaka som jag sålde min cykel för. Jag har, 3600 kr att betala tillbaks.
JJagvill ha tips om vad jag ska göra. Låna pengar från någon är uteslutet då jag varit en ensamvarg hela livet. Min farsa har pengar men jag vågar inte nämna dett för honom. Jag kommer inte svara på frågor som kan leda till att jag identifieras då jag inte är stolt över mig själv.
Alla tipser kommer att läsas och uppskattas.