SNÄLLA HJÄLP! HITTAT LIIITEN PÅSE MED VITT PULVER!!!
-hemma hos en kär vän, kritvitt och mjöligt, smakar jättestarkt! Livrädd, vad kan det va?!?! Kan ingenting om eventuella droger....:(
-hemma hos en kär vän, kritvitt och mjöligt, smakar jättestarkt! Livrädd, vad kan det va?!?! Kan ingenting om eventuella droger....:(
Tog pyttelite på fingertoppen för att han nekade till att det skulle vara något att bry sig om när jag konfronterade honom, jag sa "vad händer om jag smakar" och han sa "jag vet inte, kanske är mjöl eller socker" varpå jag blev arg och smakade och konstaterade att det var defenetivt nåt kemiskt. Har nu kommit fram att det skulle va amfetamin....
"Snälla hjälp " Med vad ??? Vad är det du vill ha hjälp med, fattar inte
Undrade vad pulvret kunde tänkas vara...
Samma här. Hittade också en påse med vitt pulver. Kan inte heller nåt om droger. Den aktuella påsen var av papper och röd och vit. Jag beräknar att den borde rymma ca 2 kg, dels för att den nu var ungefär halvfull och vägde ca 1 kg, dels för att det stod 2 kg på påsen. Knarkligan hade dessutom märkt den med sitt gängnamn (gissar jag), Kungsörnen.
Inget farligt, med tanke på du är här.
Varför fråga oss, fråga din vän.
Samma här. Hittade också en påse med vitt pulver. Kan inte heller nåt om droger. Den aktuella påsen var av papper och röd och vit. Jag beräknar att den borde rymma ca 2 kg, dels för att den nu var ungefär halvfull och vägde ca 1 kg, dels för att det stod 2 kg på påsen. Knarkligan hade dessutom märkt den med sitt gängnamn (gissar jag), Kungsörnen.
Tog pyttelite på fingertoppen för att han nekade till att det skulle vara något att bry sig om när jag konfronterade honom, jag sa "vad händer om jag smakar" och han sa "jag vet inte, kanske är mjöl eller socker" varpå jag blev arg och smakade och konstaterade att det var defenetivt nåt kemiskt. Har nu kommit fram att det skulle va amfetamin....
Finns många typer av smaker på amfetamin.
Allt beror på hur det är tillverkat, och hur det smakar.
Jag ser större risker, med att det skulle vara andra droger än kungsörnens mjöl.
Som kan ha fatala följder, även i extremt små mängder.
Då vissa drogers dos, kan vara av ett saltkorns storlek.
Och smak på ett finger, kan vara en dödlig dos.
Finns många typer av smaker på amfetamin.
Allt beror på hur det är tillverkat, och hur det smakar.
Jag ser större risker, med att det skulle vara andra droger än kungsörnens mjöl.
Som kan ha fatala följder, även i extremt små mängder.
Då vissa drogers dos, kan vara av ett saltkorns storlek.
Och smak på ett finger, kan vara en dödlig dos.
Att dom vågar detta, är otroligt.
Då vissa droger, har en så extrem potenthet.
Att man kan dö.
Dock de vanliga drogerna, så händer detta aldrig.
Men hur vet man detta, när man står inför en okänd substans?