• Sensitiveguy

När börjar SD anpassa sig till övriga partier?

Och skalar av sina "värsta" grenar i poliken för att kunna få inflytande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När börjar SD anpassa sig till övriga partier?
  • Anton Chigurh
    Anonym (DÖ) skrev 2015-09-24 09:10:13 följande:

Bättre fråga är när sjuklövern hajar till och pudlar ut, sd kommer aldrig anpassa politik efter Sverige och demokrati hatande pack, däremot har jag en vadslagning om när dö kommer DÖ.

Deras namn är för träffande om man ska vara lite tragikomisk, dö anstränger sig i det yttersta för att ta död på oss alla.

Så som det ser ut idag så ger jag dom inte mer än 6 månader.

Federlay aviserar idag att han anser att övriga partier bör samarbeta med SD....för att, som han säger: "tvinga dem redovisa sina förslag"  

Lite långsökt motivering kan tyckas, men men, nåt måste han ju dra till med för att inte bli anfallen av kamrater, vänner och likasinnade.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Gryning)
    Anonym (DÖ) skrev 2015-09-24 09:10:13 följande:

Bättre fråga är när sjuklövern hajar till och pudlar ut, sd kommer aldrig anpassa politik efter Sverige och demokrati hatande pack, däremot har jag en vadslagning om när dö kommer DÖ.

Deras namn är för träffande om man ska vara lite tragikomisk, dö anstränger sig i det yttersta för att ta död på oss alla.

Så som det ser ut idag så ger jag dom inte mer än 6 månader.

Newsflash, dom anpassar sig hela tiden till svensk politik.
    Läs inlägg 97 eller fortsätt lev i förträngning. 
  • Anonym (Gryning)
    KillBill skrev 2015-09-25 07:07:22 följande:

SD tappar andraplatsen i ny mätning:

Trendbrottet: SD ökar inte | Samhälle | Nyheter | Aftonbladet www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article21470731.ab

Underbart. 
    Jag tror du har rätt i att det är ett trendbrott vi ser början på.
    Sd,s fall och frågan är ju hur länge partiet håller samman med tanke på alla inre stridigheter. 
  • enånittitre
    Reflect skrev 2015-10-02 15:12:51 följande:
    Skål för SD:s motgångar!
    Anonym (Gryning) skrev 2015-09-25 07:52:29 följande:
    Underbart. 
    Sd,s fall och frågan är ju hur länge partiet håller samman med tanke på alla inre stridigheter. 
    På länken status.st kan ni följa SD:s fall mot avgrunden!

Senaste månaden ökade medlemsansökningarna i SD med hela 1573 personer, Unibet spår en valseger 2018, mm......
    Det finns mycket intressant att läsa på länken, skål på er. Skål

Källa:
    status.st/
  • KillBill
    enånittitre skrev 2015-10-02 17:20:45 följande:
    Anonym (Gryning) skrev 2015-09-25 07:52:29 följande:Underbart. 
    På länken status.st kan ni följa SD:s fall mot avgrunden!

Senaste månaden ökade medlemsansökningarna i SD med hela 1573 personer, Unibet spår en valseger 2018, mm......
    Det finns mycket intressant att läsa på länken, skål på er. Skål

Källa:
    status.st/
    Det lär bli ett rejält medlemstapp när man räknar med de ca 5 000 medlemmar i SDU som nu ska uteslutas..
  • Gert
    KillBill skrev 2015-10-02 17:41:34 följande:
    Det lär bli ett rejält medlemstapp när man räknar med de ca 5 000 medlemmar i SDU som nu ska uteslutas..
    Till skillnad från vad sossarna brukar göra kommer SD inte trixa med statistiken. 
    Give ´em Hell!
  • enånittitre
    KillBill skrev 2015-10-02 17:41:34 följande:
    Man kan vara medlem i SD och SDU samtidigt men det är inget krav, det stora flertalet SDU-medlemmar är nog endast medlemmar i ungdomsförbundet. Sen tror jag inte tjafset mellan styrelsen i tidigare SDU och SD har någon betydelse.

• Anonym (nopps)

Patetiskt, regeringen snackar om att börja beslagta privat egendom när tältläger inte räcker till och det finns några som fortfarande som tror att sd kommer falla.

Så länge regeringen bedriver en katastrofal hatpolitik kommer folk rösta på det enda partiet som faktiskt värnar om landet.

• Reflect
    Gert skrev 2015-10-02 17:48:36 följande:

Till skillnad från vad sossarna brukar göra kommer SD inte trixa med statistiken. 

Varför skyller du alltid ifrån dig? Var nu lite rakryggad och erkänn att turerna kring SDU var pinsamma.
  • Reflect
    Anonym (nopps) skrev 2015-10-02 17:55:18 följande:

Patetiskt, regeringen snackar om att börja beslagta privat egendom när tältläger inte räcker till och det finns några som fortfarande som tror att sd kommer falla.

Så länge regeringen bedriver en katastrofal hatpolitik kommer folk rösta på det enda partiet som faktiskt värnar om landet.

Vi Sverige-vänner skäms över så över SD. En skam för Sverige.
Svar på tråden När börjar SD anpassa sig till övriga partier?