• mannen2015

JImmy Åkesson Mordhotad sedan 2002 NU Utbränd

JImmy Åkessån har alltså varit mordhotad sedan 2002 då han tillträdde som partiledare för Sverige Demokraterna,

Vi har alltså en man som levt under mordhot i över 12 år, och detta i Sverige det land han valt att försöka hjälpa,

tack och lov så har han livvaktsskydd av SÄPO,

men ändå är det tråkigt att vi lever i ett samhälle där någon kan vara så utsatt som Jimmy Åkesson faktiskt är, han blir bespottad i medierna får tårtor kastade på sig,

endast för att han har en annan åsikt!! en åsikt som han bevisligen delar med 13% av landets röstande befolkning,

JAG ÄR INTE SVERIGEDEMOKRAT (utan Direkt-demokrat) men jag vill att Sverige ska vara ett land där alla har rätt till en sin åsikt utan att behöva bli mordhotad för det.

Och alla ni som inte förstår det ni är det verkliga hotet mot samhället.

• Svar på tråden JImmy Åkesson Mordhotad sedan 2002 NU Utbränd
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-25 16:21:50 följande:
    Det är långt fler vänsterextremister som brukar våld jämfört med högerextremister som brukar våld. AFA-vänstern är ju ganska kända med att göra det och de är garanterat fler människor än vad SMR är. Titta på Göteborgskravallerna, där var det stenkastarvänstern som lamslog staden.
    Om det är sant så borde det vara enkelt för dig att hitta en tillförlitlig källa till det också. Anekdotisk bevisföring är så klart inte ett bevis. Inget argumentationsfel räknas som bevis... 
  • Velouria

Hitler blev också mordhotad samt utsatt för mordförsök.  

JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • Gert
    Velouria skrev 2014-10-31 19:13:45 följande:

Hitler blev också mordhotad samt utsatt för mordförsök.  

Olof Palme blev mördad.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Velouria
    Gert skrev 2014-10-31 19:14:37 följande:
    Olof Palme blev mördad.
    Precis.
  • Velouria
    Velouria skrev 2014-10-31 19:15:17 följande:
    Precis.
    ...vilket Jimmie Åkesson tyckte var kul. Så pass kul att han sjöng visor om det  
  • Gert
    Velouria skrev 2014-10-31 19:16:38 följande:
    ...vilket Jimmie Åkesson tyckte var kul. Så pass kul att han sjöng visor om det  
    Liksom hela muf och säkerligen The Reinfeldts också. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Velouria
    Gert skrev 2014-10-31 19:19:39 följande:
    Och Jimmie Åkesson med sina toppmän och toppkvinnor
  • Krixx

Så det är ok att håna Jimmie om Moderaterna också gör det eller vad menar du?

• nyttliv2332

självklart är det synd att vi lever i ett så hatiskt samhälle.

jag är varken för eller emot sverigedemokraterna,

jag tycker alla har rätt till sin åsikt så länge man inte skadar varandra.

ta tex KRIG vem vill ha skiten, det finns ingen naturlag som säger att vi måste kriga, nu rustar medierna för ännu ett kallt krig,

satsar vi istället  på medborgarlön,

fri eli till alla.

slutar släppa ut GIFTER (koldioxid är ingen fara för naturen).

slutar använda fossila bränslen och gör olja på alger.

utvecklar kärnkraften (ren energi)

ja helt enkelt färändrar samhället i grund och botten så kan denna jorden vara paradiset.

sverigedemokraterna har egentligen inget emot andra människor utan dom vill bara inte betala för det, med all rätt för hela systemet är fel.

bankerna är privata företag som lånar ut pengar till staten som vi medborgare får betala tillbaka.

Pengar pfft papperslappar och oädla metaller och vi människor verkar vara den enda arten som behöver dom.

• Biffus
    Gert skrev 2014-10-25 16:47:27 följande:
    Jag hänger med i nyhetsrapporteringar. Vilka osanningar har jag kommit med? Menar du att det inte var stenkastarvänstern som lamslog Göteborg? Till och med Uppdrag Granskning fastslog att det var stenkastarvänstern.
    Då borde du även kunna ange källor. Att hävda att man själv vet sanningen är inte ett bevis, som du verkar tro.  
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-31 19:19:39 följande:
    Fast vi vet att Åkesson gjorde det. Du kan gärna komma med bevis om att Reinfeldt också har gjort det. 
Svar på tråden JImmy Åkesson Mordhotad sedan 2002 NU Utbränd