• habiti

Åkesson sjukskriven för utbrändhet på obestämd tid

Det är en otroligt psykiskt stark person som lever under ständig mobbning och hot om fysiskt våld! Hoppas nu inte att de islamistiska kommunisterna som styr Sverige utnyttjar läget när personen ligger ner.

• Svar på tråden Åkesson sjukskriven för utbrändhet på obestämd tid
  • Biffus
    lennart skrev 2014-10-24 23:57:26 följande:
    Källa?
    Ska jag lägga upp drygt 400 länkar? Jag har alltså sökt på varje riksdagsledamot. Det kommer att ta ett bra tag. De brottsdömda riksdagsledamöterna är iaf:

Tobias Billström (M) - licenssmitning.

Carina Herrstedt (SD) - dömd för förtal vid tre olika tillfällen.

Runar Filiper (SD) - dömd vid 13 (!) olika tillfällen, bl.a. för misshandel, narkotikabrott och stöld.

Roger Hedlund (SD) - Dömd för häleri, stöld, olovlig körning och vid två tillfällen dömd för misshandel tillsammans med den dåvarande ledaren för nazistiska Nationalistisk Front. 

Markus Weichel (SD) - dömd för förtal.

Den 5:e SD-riksdagasledamoten har slutat (hen var med när jag sökte härom veckan), så denne tänker jag inte skriva namnet på.

Jag har sökt efter alla riksdagsledamöter, samt använt listorna som SD:are brukar hänvisa till (om brottsdömda 7-klöverpolitiker) och sökt på varje namn i listan över riksdagsledamöter. Den enda som det fanns något på bland dem var Tobias Billström (förutom SD då). 
  • Gert
    Biffus skrev 2014-10-25 08:26:23 följande:
    Ska jag lägga upp drygt 400 länkar? Jag har alltså sökt på varje riksdagsledamot. Det kommer att ta ett bra tag. De brottsdömda riksdagsledamöterna är iaf:

Runar Filiper (SD) - dömd vid 13 (!) olika tillfällen, bl.a. för misshandel, narkotikabrott och stöld.

Roger Hedlund (SD) - Dömd för häleri, stöld, olovlig körning och vid två tillfällen dömd för misshandel tillsammans med den dåvarande ledaren för nazistiska Nationalistisk Front. 

Den 5:e SD-riksdagasledamoten har slutat (hen var med när jag sökte härom veckan), så denne tänker jag inte skriva namnet på.

Jag har sökt efter alla riksdagsledamöter, samt använt listorna som SD:are brukar hänvisa till (om brottsdömda 7-klöverpolitiker) och sökt på varje namn i listan över riksdagsledamöter. Den enda som det fanns något på bland dem var Tobias Billström (förutom SD då). 
    Du får utöka den listan när Sverige vice statsminister Åsa Romson blir dömd för miljöbrott, fast det lär aldrig hända.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-25 08:41:02 följande:
    Du får utöka den listan när Sverige vice statsminister Åsa Romson blir dömd för miljöbrott, fast det lär aldrig hända.
    Även om hon blir dömd så är SD överrepresenterade.
  • Gert
    Biffus skrev 2014-10-25 08:50:58 följande:
    Även om hon blir dömd så är SD överrepresenterade.
    Men du tar inte med före detta riksdagsledamöter från andra partier som har blivit dömda för brott.

Länka gärna FN-rapporten.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Biffus
    lennart skrev 2014-10-24 20:23:41 följande:
    Då bosätter dom sig på någon av dom 186 ghettona som finns i sverige, och lever på bidrag, på min och ev din bekostnad.

Detta var ju bara några exempel, går att rada upp många fler, men givetvis bor många i vanliga bostäder precis som svenskarna.
    Där kom den... "Invandrare bor för fint, men de bor i ghetton!". Påminner lite om:
    "invandrare är arbetslösa, men de tar våra jobb"
    "SD har den enda politiken som aldrig har förts, men SD bedriver exakt samma politik som alltid har gjorts"
    "Vi hatar bidragstagare, men vi gillar att vår partiledare får bidrag"
    "media granskar bara SD, men se här vad de har luskat fram om de andra partierna!"
    osv... 
  • Oschlaka
    habiti skrev 2014-10-17 17:05:37 följande:

Det är en otroligt psykiskt stark person som lever under ständig mobbning och hot om fysiskt våld! Hoppas nu inte att de islamistiska kommunisterna som styr Sverige utnyttjar läget när personen ligger ner.

Hans karma har slagit på honom!

Allt hat han bär på är inte sund för kropp och själ!

Hoppas SD:are lärt sig något av deras ledare!

Att förstå och förlåta och sträcka hjälpande hand stärker bl.a. Immunförsvaret!
  • nihka
    Biffus skrev 2014-10-25 15:32:32 följande:
    Där kom den... "Invandrare bor för fint, men de bor i ghetton!". Påminner lite om:
    "invandrare är arbetslösa, men de tar våra jobb"
    "SD har den enda politiken som aldrig har förts, men SD bedriver exakt samma politik som alltid har gjorts"
    "Vi hatar bidragstagare, men vi gillar att vår partiledare får bidrag"
    "media granskar bara SD, men se här vad de har luskat fram om de andra partierna!"
    osv... 
    Glöm inte "vi fick 12,9 % av rösterna så nu måste alla göra som vi vill annars är det odemokratiskt".
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-25 08:56:10 följande:
    Men du tar inte med före detta riksdagsledamöter från andra partier som har blivit dömda för brott.

Länka gärna FN-rapporten.
    Varför skulle jag ta med politiker längre bak i tiden än när SD var med? Då bäddar jag bara sängen till SD:are att använda argumentationsfel! Jag har redan fått lära en drös med SD:are lågstadiematematik, jag vill inte behöva lära dem matematik från senare grundskolan också. 
  • city cat
    nihka skrev 2014-10-25 17:05:28 följande:
    Glöm inte "vi fick 12,9 % av rösterna så nu måste alla göra som vi vill annars är det odemokratiskt".
    S som i kanelbulle
  • sverker11
    Oschlaka skrev 2014-10-26 09:59:34 följande:
    Ni kanske nu förstår varför Jimmie är bränd!

www.svd.se/nyheter/idagsidan/vi-blir-friskare-om-vi-bryr-oss-om-varandra_8061900.svd
    Ur artikeln:"Därför är det viktigt att lära sig att förhålla sig till andras lidande utan att riskera ?compassion fatigue?, utbrändhet på grund av ett överväldigande engagemang."

Så du menar alltså att Åkesson blivit utbränd eftersom han engagerat sig för mycket i andras lidande.
  • Tv4fakta
    Biffus skrev 2014-10-25 08:26:23 följande:

docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic

• Oschlaka

ja exakt han engagerar sig bara i "svenskarnas" lidande!

Han är inte human!

• Tv4fakta
    Oschlaka skrev 2014-10-26 20:14:52 följande:

ja exakt han engagerar sig bara i "svenskarnas" lidande!

Han är inte human!

Det tycker jag. Jag tycker han är sund.
  • Oschlaka
    Tv4fakta skrev 2014-10-26 20:21:36 följande:

Det tycker jag. Jag tycker han är sund.

Är han sund som är utbränd?
Svar på tråden Åkesson sjukskriven för utbrändhet på obestämd tid