Var det rätt eller fel?
Jag gjorde en inloggning på denna hemsida för att jag behöver hjälp. Jag hade ingen aning om vilken kategori jag skulle välja!
Det är såhär att jag fick problem i skolan idag (Jag är 13).
Detta hände igår:
Jag brukar alltid vara med två stycken och vi är fortfarande lite barnsliga sen vi gick i 6:an. Vi går i 7:an nu på en ny skola. Vi var glada och betedde oss lite konstigt (fåniga ljud, inte alls högt) och så är det två tjocka tjejer (som troligtvis går i 9:an) som säger till oss att sluta skrika saker över hela skolan och att vi ska lära oss att hålla käften. Min kompis sa bara att de inte bestämde över oss och de sa att de gjorde de fan visst.
Jag kan tillägga att den ena sa taskiga saker medan den andra flinade.
När de sedan gick därifrån så fick jag och min bästis ett skrattanfall och tänkte inte mer på det sen. Vi skulle ändå till kuratorn lite senare så i slutet så tog vi upp det. Vi sa att vi inte brydde oss så mycket och vi skulle sluta med de konstiga ljuden.
Detta hände idag:
Vi skulle precis gå och hämta cyklarna innan vi skulle hem och såklart så stod dem vid några cyklar som stod utanför där vi gick ut. Vi gjorde absolut ingenting förutom att kolla på dem i någon sekund, när den taskiga ropade något som vi inte hörde. Då sa hon: kolla inte på mig din fula häxa! Det var då som det var droppen. Jag kände att någonting skulle göras innan det blev värre så jag ringde kuratorn på vägen hem. Jag berättade om det och hon sa att jag skulle komma till henne på måndag och peka ut i skolkatalogen vem det var. Jag undrar nu om jag gjorde rätt eller fel? Vad kommer hända sen? Kommer de att bli arga på oss?
De gör bara såhär när de är tillsammans och de har alltid stirrat på oss ända sen vi började nya skolan.
Men iaf, om någon läser detta så uppskattar jag om någon förstår vad jag menar och jag blir tacksam för råd.