• SarasaminosB

Tiggeriet kommer utarma landets skönhet och dra vidare för att förstöra nästkommande land likt rymdvarelserna i Indenpendence day och filmen V som också invaderar på SITT sätt

Det kommer sluta illa,
    sa personerna i filmen
    Fantastic Four the silver surfer!

• Svar på tråden Tiggeriet kommer utarma landets skönhet och dra vidare för att förstöra nästkommande land likt rymdvarelserna i Indenpendence day och filmen V som också invaderar på SITT sätt
  • sextiotalist

Du tillskriver dessa arma människor en alldelse för stor global betydelse.

• SarasaminosB
    sextiotalist skrev 2014-10-15 15:31:01 följande:

Du tillskriver dessa arma människor en alldelse för stor global betydelse.

Gör jag det!
    Är du säker?
  • sextiotalist
    SarasaminosB skrev 2014-10-15 15:32:11 följande:
    Gör jag det!
    Är du säker?
    Absolut, när de far tillbaka till Rumänien så kommer området utanför din affär se likadant ut som innan de kom, platserna efter deras läger kommer bli uppstädade.
  • SarasaminosB
    sextiotalist skrev 2014-10-15 15:39:50 följande:
    Absolut, när de far tillbaka till Rumänien så kommer området utanför din affär se likadant ut som innan de kom, platserna efter deras läger kommer bli uppstädade.
    men kommer lämna fotavtryck i historien
  • sextiotalist
    SarasaminosB skrev 2014-10-15 15:43:52 följande:
    men kommer lämna fotavtryck i historien

Det gör vi alla på ett eller annat sätt. Att lämna fotavtryck i historien är inte att förstöra.
    Men visst, vi har fått kliva ur vår trygghetsbubbla och fått se med blotta ögat att det finns folk som har det svårt, som inte lever med sådana självklarheter som vi har som bosatt i Sverige, bra sjukvård, ett skyddsnät etc.

Jag har fortfarande kvar minnesbilden hur en indian, klädd som vi är vana att se från västernfilmerna, tiggde pengar i USA.
  • Gert

TS som anklagar SD för att vara nazister, verkar själv hysa nazistiska åsikter.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • SarasaminosB
    sextiotalist skrev 2014-10-15 15:55:30 följande:

Det gör vi alla på ett eller annat sätt. Att lämna fotavtryck i historien är inte att förstöra.
    Men visst, vi har fått kliva ur vår trygghetsbubbla och fått se med blotta ögat att det finns folk som har det svårt, som inte lever med sådana självklarheter som vi har som bosatt i Sverige, bra sjukvård, ett skyddsnät etc.

Jag har fortfarande kvar minnesbilden hur en indian, klädd som vi är vana att se från västernfilmerna, tiggde pengar i USA.
    men dåliga liksom Hitlers imperium
  • SarasaminosB
    Gert skrev 2014-10-15 17:00:41 följande:

TS som anklagar SD för att vara nazister, verkar själv hysa nazistiska åsikter.

Jag är mot tiggarna, asylsökarna då den större gruppen är dem,
    och invandrarna får ta hela skulden för deras massinvasion!
Svar på tråden Tiggeriet kommer utarma landets skönhet och dra vidare för att förstöra nästkommande land likt rymdvarelserna i Indenpendence day och filmen V som också invaderar på SITT sätt