Bim+11 och vet fortfarande inte om jag är gravid!!!
Hej.
Nu är jag ganska förbannad på att jag fortfarande inte vet om jag är gravid eller ikke. Har haft otroliga känningar sen ÄL och veckan innan bim började det mola å mensvärka i magen å vattniga flytningar ibland då man nästan trodde mensen kom.
Nu ca 11 dagar efter bim så står det ikke gravid på cb sitt test!!! Hallå liksom..
Har vart plågad av virus dessa veckor som inte verkar ge med sig, hela denna veckan på jobb fick jag febertoppar å väldigt ont i mage å började hosta igen. Nästan som om kroppen reagerade på ansträngningen på jobbet. Har ganska tungt jobb.
På fredag när jag kom hem från jobb så mådde jag lite illa och hade haft väldigt konstigt ont i hela dagen på jobb i magen. Underlivet kändes annorlunda ut å tappen min var nästan nede vid öppningen å kunde knappt sitta, men det gick över å idag söndag så har jag inte det så utan har mensvärk istället.
Vad är det som sker, har man en infeksjon eller? Känns nästan farligt det här med febertoppar å ont??? Någon annan som har ideer eller tips:):)?????