• Johanna576

Finns det ingen i Stockholmsorådet som har lika tråkigt som jag?!

Som rubriken säger så har jag så förbaskat tråkigt... Har nyligen blivit sambo i Jakobsberg och känner ingen!! (förutom sambons vänner)

Ikväll är han ute med en vän och jag känner mig såååå ensam och bedrövlig! Jag vill också ut och roa mig.. måste ju finnas fler?! kom och bli min vän.. kom bara :)

• Svar på tråden Finns det ingen i Stockholmsorådet som har lika tråkigt som jag?!
  • Doctor Why

Sambon är på tjejträff...och jag har tråkigare än vanligt. 
    Får väl ta ett till glas rödvin.

• designsnubbe
    Doctor Why skrev 2014-10-03 21:29:53 följande:

Sambon är på tjejträff...och jag har tråkigare än vanligt. 
    Får väl ta ett till glas rödvin.

Afan. Vi får kröka bort ensamheten medans damerna roar sig.
  • Johanna576

haha behöver du ny revisor kan jag inget göra då jag är redovisningekonom.. men har du inte mer än 1,5 mkr i balansomslutning eller 3mkr i omsättning så kan jag ta hand om din ekonomi :D

om du gillar sport (fotboll), bilar och fest skulle du nog trivas ypperligt i våra sammanhang :D

Har bara bott här ca 2 månader och kommer från strängnäs som ligger en bit ifrån.. de kvinnliga vänner jag har kommer från sambons vänkrets typ! vill ju ha "egna vänner"

• Dududu
    Johanna576 skrev 2014-10-03 20:15:32 följande:

ivan52x53: vad gör man som 15-åring numer? Hoppas du tar hand om dig bättre än vad jag gjorde när jag var 15 :) vill du ha sällskap, hjälp osv så skicka gärna ett mess, ställer gärna upp med lite vägledning samtidigt som jag får drömma mig lite tillbaka :) Är gärna din vän trots åldersskillnaden :D

Dududu: vart befinner du dig nu? jag bodde mer söderut, i lilla, lilla Strängnäs :D fast det är sååå mycket större här så känner jag mig tusen gånger mer ensam.. usch, vill inte flytta tillbaka men det är inte kul! hoppas på ett jobb här snart och förhoppningsvis lite egna vänner, eller kanske härigenom :D

Gröngölingsboken: Inget illa menat men kvinnliga vänner är nog det jag behöver mest :)

Norrbotten! :D Får se hur vackert norrskenet är..annars blire nog att återvända till storstan när mina ärenden här uppe är uträttade.^^
  • designsnubbe
    Johanna576 skrev 2014-10-03 21:40:02 följande:

haha behöver du ny revisor kan jag inget göra då jag är redovisningekonom.. men har du inte mer än 1,5 mkr i balansomslutning eller 3mkr i omsättning så kan jag ta hand om din ekonomi :D

om du gillar sport (fotboll), bilar och fest skulle du nog trivas ypperligt i våra sammanhang :D

Har bara bott här ca 2 månader och kommer från strängnäs som ligger en bit ifrån.. de kvinnliga vänner jag har kommer från sambons vänkrets typ! vill ju ha "egna vänner"

Vet inte, har usel koll men nånstans där i mitten. Inte mer än 3 definitivt.

Kollar aldrig på fotboll, gillar konst, film, grilla, ta en bira ibland, filosofera och diskutera. Låter som helt fel umgänge tyvärr. Men jag gillar dig :)

Uj uj, jag är normalt mycket glad och humoristisk men nu känner jag mig som the sad, boring clown who doesn't give a damn. Ska gå och torka tårarna med en cigg på ballen.
  • Johanna576

Dududud: Kom hem och bli min vän ist

skämt åsido men om man ska tro nyheter osv så finns det ju ändå inga jobb eller nåt där :--p (har bara "förlorat" en bror sen 13 år till umeå)

Kan ju omöjligen mäta sig mot Sthlm... eller? flyttade pga kärleken?

• Dududu
    Johanna576 skrev 2014-10-03 22:24:11 följande:

Dududud: Kom hem och bli min vän ist

skämt åsido men om man ska tro nyheter osv så finns det ju ändå inga jobb eller nåt där :--p (har bara "förlorat" en bror sen 13 år till umeå)

Kan ju omöjligen mäta sig mot Sthlm... eller? flyttade pga kärleken?

Flytta hit pga plugg, så jobb får bli bekymret senare! ^^
    Om du fortfarande är ensam om 5 år, så är jag din plan E då haha! :'D
  • Johanna576

Dududu: hahaha jag vill att du flyttar tillbaka hit nu så du kan vara min plan A (nej, jag är inte alls desperatat :D)

• Aniiee

Jag har tråkigt ibland. Ganska ofta, faktiskt. Jag får skylla mig själv, då jag inte hittar på något....

Make your mistakes, take your chances, look silly, but keep on going. Don?t freeze up. - Thomas Wolfe
  • Johanna576

jo men jag kan definitivt svenska språket och stava efter ett otalt antal drinkar i min ensamhet (omg.. känner mig som ett fyllo :()

Svar på tråden Finns det ingen i Stockholmsorådet som har lika tråkigt som jag?!