Träffat en sex/relationsmissbrukare ?! Hur går man vidare ?
Träffade en man under några månader. Tidigt i vår relation sa min magkänsla att ngt var fel . Jag upptäckte att han porrsurfade på nätterna trots att vi hade ett bra sexliv med mkt passion. Vi hade ett " normalt" sexliv , inga udda saker om man så säger . I efterhand kan jag känna att han ganska egoistisk. . Tex ville han gärna ha oralsex men ville själv inte ge. Han var inte mkt för " mys" efter sexet och kunde vara ganska sparsam med pussar , kramar osv ... Det blev mindre och mindre mot slutet.
Han såg väldigt bra ut och visste om det och spelade på det. Vi träffades online och det var han som var " på" om ville träffa mig osv.
Det tog slut mellan oss och det kändes som att det fanns starka känslor från hans håll till mig men nu efteråt vet jag inte vad som var vad ?!
Han kom tillbaka och övertygade mig om att han ville att det skulle vara "vi". Vi hade djupa fina samtal ( trodde jag) och han pratade om en framtid ihop . Giftemål osv ...
Vi bodde inte på samma ort . Han " försvann " ibland flera dagar och gick inte att nå . Sen hörde han av sig och skyllde på ditt och datt.
Anledningen att det tog slut var att jag avslöjade honom att han raggade andra tjejer online .... Jag gjorde slut och han inte pratat med honom sedan dess , har skickat ngr meddelande men enligt honom var det ju bara " kompisar" han pratade med online - vilket inte var sant ! Han vägrar ta ansvar för det som hänt ( eller så bryr han sig helt enkelt inte ?!)
Under tiden vi var ihop hittade jag spår på datorn och även foton på honom som jag misstänker att han lagt ut på sajter typ dejtingsajter .
På slutet gömde han också mobilen tex under huvudkudden när vi skulle sova osv , vilket gör att jag tror att han hade träffat någon annan under tiden vi fortfarande hade en relation. Vid ett tillfälle bad jag tex honom att jag skulle få låna hans telefon för min hade gått sönder och jag ville att mina barn skulle kunna nå mig men det fick jag inte för han ansåg att det var viktigare att hans kompisar skulle kunna nå honom ?! ( tror att det fanns sms osv som han inte ville att jag skulle kunna läsa).
Nu i efterhand har jag fått reda på att han har " knullat runt" ganska friskt ( sanningen kommer alltid fram ! ) i gemensamma bekantskapskretsar. Skiten tar liksom aldrig slut !
Hur kan man ljuga en person rätt upp i ansiktet om och om igen ?!
Det som är allra konstigt är ju det att jag tror mig kunnat känna äkta känslor från honom till mig men samtidigt undrar jag om det är möjligt efter allt han gjort mot mig ?!
Ni vet när man kan se " glittret" i ögonen på en person som tycker om en annan person . Jag tror mig ha sett det i hans ögon när han sett på mig men lurar jag bara mig själv ?
Är detta en sex/relationsmissbrukare eller en psykopat som inte bryr sig överhuvudtaget ?!
Kan en sexmissbrukare älska ?
Berätta gärna om dina egna erfarenheter - om du själv är sex/relationsmissbrukare eller om du själv har träffat någon som är sex/relationsmissbrukare ? Hur kom du vidare ?