• elnil

Ingen förhud.

Min pojkvän är naturligt utan förhud, vilket gör att jag tycker det är svårt att runka av honom då jag är rädd att göra illa honom. Vid sex och oralsex är det aldrig några problem..

Är det någon mer som har vart med om liknande (kanske t.o.m att det finns någon kille här som kan berätta själv?) och kan ge lite råd vad man kan göra eller tänka på för att det ska fungera bättre. Tänker mest på strängen under snoppen, vore ju inte så jätte skönt om den går av kanske....

Och en annan fråga, är det vanligt att man föds utan förhud? Jag trodde inte det existerade innan jag träffade honom.
    Ett plus för mig då jag är ett fan av ollon och tycker att förhud är lite smått äckligt, så jag klagar inte ;)

• Svar på tråden Ingen förhud.
  • Anonym (Wildrat)

Använd glidmedel så är risken mindre att du gör illa honom.

• Anonym (Mo)

Klagar han när du runkar av honom, eller är det bara du själv som tycker att det ställer till det?

• Anonym (Mo)
    Anonym (Wildrat) skrev 2014-09-24 11:31:10 följande:

För enkelhetens skull går det ju att prova med lite saliv till att börja med.
  • elnil
    Anonym (Mo) skrev 2014-09-24 11:31:41 följande:

Klagar han när du runkar av honom, eller är det bara du själv som tycker att det ställer till det?

Nä han klagar absolut inte. Bara jag som är nojig att göra honom illa!
  • elnil
    Anonym (Wildrat) skrev 2014-09-24 11:31:10 följande:

Jo alltså det förstod även jag att är en lösning, men förutom det liksom..
  • Anonym (Mo)
    elnil skrev 2014-09-24 11:32:57 följande:

Nä han klagar absolut inte. Bara jag som är nojig att göra honom illa!

Tror inte han är riktigt så ömtålig som du tror..
  • Anonym (Mo)

Men om du ändå oroar dig eller tycker att det blir tort för egen del..

Du ju gapa stort när han är riktigt hård, stoppa in hans kuk i munnen och dreggla ned den riktigt ordentligt några sekunder. Sen runkar du av honom som vanligt med ett fast grepp?

• Anonym (Njutare)

Det håller bra, låt saliven flöda eller använd glidmedel.

• Anonym ("omskuren av naturen")
    elnil skrev 2014-09-24 11:26:40 följande:

Min pojkvän är naturligt utan förhud, vilket gör att jag tycker det är svårt att runka av honom då jag är rädd att göra illa honom. Vid sex och oralsex är det aldrig några problem..

Är det någon mer som har vart med om liknande (kanske t.o.m att det finns någon kille här som kan berätta själv?) och kan ge lite råd vad man kan göra eller tänka på för att det ska fungera bättre. Tänker mest på strängen under snoppen, vore ju inte så jätte skönt om den går av kanske....

Och en annan fråga, är det vanligt att man föds utan förhud? Jag trodde inte det existerade innan jag träffade honom.
    Ett plus för mig då jag är ett fan av ollon och tycker att förhud är lite smått äckligt, så jag klagar inte ;)

Ett år gammal tråd men ändå: Att vara naturligt utan helt utan förhud är nog ovanligt, men däremot har en del rejält kort förhud. Jag har själv modell kortare, har förhuden vid ollonkanten och liknar en omskuren.  Jag trivs med en lite naknare penismodell och skulle inte vilja ha mera hud

För min del tycker jag det kan vara skönt med stimulering samtidigt av penisskaftet och ollonet. Ett finger som rör sig över bakre ollonkanten och strängen, tummen och andra fingrar som lite trycker och drar lite i penisskaftets hud .Mycket handlar om var man "masserar"/stimulerar" och rytmen. Det behövs inga långa hårda drag ned till roten som riskerar slita av strängen.

Men bäst tycker jag om samlag.

Roligt för dig. Min älskade gillar också ollon. Jag tycker inte man ska rutinomskära barn (det dör ett hundratal barn om året i USA har det sagts i samband med omskärelse) ,och jag har ju nervändarna i behåll också som icke kirurgiskt omskuren. Däremot tror jag faktiskt att män som har mindre förhud som jag eller är omskurna (fast de har ju förlorat ett antal nervändar) har lite mindre risk att föra över HPV till en kvinna.

Men som jag skrev i annan tråd så minskas ju HPV-risken också med färre partners och kondom (fast den inte skyddar lika bra mot HPV som mot andra könssmittor), och det är även bra att inte röka eftersom rökning +HPV förstärker varandras effekter o starkt ökar livmoderhalscancerrisken.
  • Anonym (w)

Jag är omskuren och vi använder glidmedel när min sambo onanerar åt mig. 

• Anonym (Hur)

Gammal tråd men svarar ändå.

Istället för att dra ner och upp så är det nog bättre om du tar tag där det går från att vara rosa till hans hudfärg och drar uppåt mot ollonet först och sedan ner istället. Du kan också klämma där samt massera strängen då det känns otroligt bra.

• Anonym (Kille)

Glidmedel /saliv bara att köra på. Han säger till om det är nått han inte tycker är skönt. 

• Gaskarl

Hack-thua...Sedan går det fint...Är själv omskuren sedan många år, och när allt var läkt, tänkte jag som du,   hur gör jag, kommer det att funka, den glädjen i min kropp när jag upptäckte att det gick...utan glid..

• Anonym (Kille)
    Gaskarl skrev 2024-09-29 17:01:46 följande:

Hack-thua...Sedan går det fint...Är själv omskuren sedan många år, och när allt var läkt, tänkte jag som du,   hur gör jag, kommer det att funka, den glädjen i min kropp när jag upptäckte att det gick...utan glid..

Tja kille här med förhud. Har du märkt nån skillnad på med eller utan? Fördelar med eller utan?  Några nackdelar att inte ha nån förhud?
  • Gaskarl
    Anonym (Kille) skrev 2024-09-29 17:27:35 följande:
    Tja kille här med förhud. Har du märkt nån skillnad på med eller utan? Fördelar med eller utan?  Några nackdelar att inte ha nån förhud?
    Trodde i början att det skulle vara så där obehagligt känsligt, som det var innan, om man typ kom åt kalsontyget. Jag tycker bara att det är fördelar, framförallt lättare att hålla rent.
  • Anonym (Kille)
    Gaskarl skrev 2024-09-29 18:34:15 följande:
    Trodde i början att det skulle vara så där obehagligt känsligt, som det var innan, om man typ kom åt kalsontyget. Jag tycker bara att det är fördelar, framförallt lättare att hålla rent.
    Hur är det sexuellt då? Vid onani? Oralt? Längre uthållig? Sorry för kanske lite privata frågor
  • Gaskarl
    Anonym (Kille) skrev 2024-09-29 18:40:44 följande:
    Hur är det sexuellt då? Vid onani? Oralt? Längre uthållig? Sorry för kanske lite privata frågor
    Har aldrig tänkt på det faktiskt. Man läser att man ska kunna hålla ut längre som omskuren, att ollonet blir mindre känsligt, men jag har aldrig tänkt på det. Uthålligheten beror nog mycket på erfarenhet. 
Svar på tråden Ingen förhud.