Vilken tid ska era barn vara hemma?
Har en dotter på 11 och en på 14 som jag aldrig har behövt säga när de ska vara hemma förrän nu.
Vilken tid ska era barn i 11 och 14 års åldern vara hemma vardagar och helger?
Har en dotter på 11 och en på 14 som jag aldrig har behövt säga när de ska vara hemma förrän nu.
Vilken tid ska era barn i 11 och 14 års åldern vara hemma vardagar och helger?
Jah skulle vara hemma 23:30 när jag var 14.
Dottern 14 ska vara hemma senast kl 23 på helger. Har hon inte följe så hämtar eller möter vi henne. På vardagarna vill vi helst att hon är hemma senast runt 20.30-21. Har hon läxor får de göras innan eller komma hem tidigare.
Dottern 14 ska vara hemma senast kl 23 på helger. Har hon inte följe så hämtar eller möter vi henne. På vardagarna vill vi helst att hon är hemma senast runt 20.30-21. Har hon läxor får de göras innan eller komma hem tidigare.
Det är så skönt för vi har jättebra kontakt med dotterns föräldrar och även kompisarna. Vi har samma tider på helgerna och då blir det aldrig något tjat.
På vardagar ser jag helst att alla är inne vid 21, allra senast 22.
Helger och lov något längre. Är de över 16 är de lite mer fria så länge de hör av sig och berättar var dem är och så vidare.
Antar att man blir lite lösare med de yngre när man är så van vid de äldre, tyvärr. Var nog hårdare med min äldsta, och då var hon ändå ute mycket vid 15 år, litade på henne tillräckligt. Min yngsta har inte så stort intresse att vara ute, är mest hemma eller hos sin flickvän, han är femton nu, hans tvillingsyster däremot har jag svårt att hålla koll på. Hon har från att sitta hemma eller vara hos någon välkänd börjat flänga runt lite varstans, men som sagt är jag van från mina äldre döttrar. Lite mer avslappnad.
12,14...21 vardagar helger längre beroende på vad dom gör
Vi har alltid avtalat efter hand. Idag är dottern på spontanen och det slutar 21.30. Hon kommer hem direkt efter. Hon är 11 år. De stora barnen har vi gjort samma med.