• SarasaminosB

Rösta absolut inte på SD

SD kan verka charmlöst parti likt det Nazisternas parti vann en tredjedels majoritet under 1948. Sedan var han finurlig och utnämnde sig till rikskansler och kunde köra över riksdagen med militärlagar. Vad hände sedan.

Jo visst ja frågor som han hållit undan kommer till ytan
    och de som röstat på dem får en kalldusch.

Visst kan man säga att i början var Hitler en bra man med god handlingskraft som både rädda arbetslösa, infrastruktur och så vidare, men efter det jag nämner ovan blev han kallhamrad okänslig djävulsk tyrannisk diktator i första graden.

Men då var det för sent att ta tillbaka sin röst! DemonSD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-20 01:42
    Herregud alltså 13 procent av Sveriges befolkning saknar helt verklighetsuppfattning eller så är de demonerna kallhamrade ja säg det NI

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-20 23:49
    Den 30 januari 1933 utsågs Adolf Hitler av Tysklands dåvarande president Paul von Hindenburg till rikskansler, tysk statsminister. Trots att detta är en mycket viktig historisk händelse, som har påverkat mänskligheten under flera generationer, och trots att en omfattande beskrivning av Hitler, nazistpartiet och Nazitysklands massmordspolitik ägt rum under senare år, är Hitlers maktövertagande fortfarande ett gömt kapitel som den borgerliga historiken inte vill ta upp. Förklaringen är att det var storkapitalet och den politiska högern som en gång gav Hitler statsmakten i Tyskland, samma politiska krafter som idag styr världen.

Nazistpartiets enorma ekonomiska resurser kom direkt från den tyska arbetsgivareföreningen och det tyska finanskapitalet. Kunskapen om Hitlers maktövertagande är avslöjande för kapitalisternas tänkesätt och agerande och informationen är därför nästan obefintlig.

• Svar på tråden Rösta absolut inte på SD
  • Gert
    SarasaminosB skrev 2014-12-15 21:41:48 följande:
    Hon var snarare borgar liberal
    I din trollvärld kanske. Gudrun Schyman, borgar liberal? Hahaha! Sluta knarka.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2014-12-15 21:40:08 följande:
    Det finns inga uppgifter som styrker det påståendet.
    Så om man går med i ett parti som heter kommunisterna, då är man inte kommunist?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2014-12-15 21:38:10 följande:

Är det? Gudrun Schyman blev medlem i Vänsterpartiet Kommunisterna år 1977. Det gör henne till kommunist.

Jimmie Åkesson gick med i SD när SD-personer gick i bombarjacka och heilade. Det gör Åkesson till nazist.
  • SarasaminosB
    Gert skrev 2014-12-15 21:44:15 följande:
    I din trollvärld kanske. Gudrun Schyman, borgar liberal? Hahaha! Sluta knarka.
    vad är annars rik feminist
  • SarasaminosB
    Gert skrev 2014-12-15 21:45:52 följande:
    Så om man går med i ett parti som heter kommunisterna, då är man inte kommunist?
    nej
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2014-12-15 21:46:05 följande:
    Jimmie Åkesson gick med i SD när SD-personer gick i bombarjacka och heilade. Det gör Åkesson till nazist.
    Så bombarjacka är en nazistjacka? Det visste jag inte. Ett fåtal personer heilade på ett möte i början på 90-talet. Det gör SD till ett nazistiskt parti. Förvånad
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2014-12-15 21:45:52 följande:

Men även om partiet slutar kalla sig kommunistiskt 1990 så är fortfarande alla vänsterpartisterna kommunistiska 2014?
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2014-12-15 21:50:05 följande:
    Men även om partiet slutar kalla sig kommunistiskt 1990 så är fortfarande alla vänsterpartisterna kommunistiska 2014?
    Japp. Enligt samma resonemang är ju SD nazister.
  • SarasaminosB
    Gert skrev 2014-12-15 21:48:54 följande:
    Så bombarjacka är en nazistjacka? Det visste jag inte. Ett fåtal personer heilade på ett möte i början på 90-talet. Det gör SD till ett nazistiskt parti. Förvånad
    JA
  • SarasaminosB
    Gert skrev 2014-12-15 21:51:12 följande:
    Stämmer
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2014-12-15 21:48:54 följande:

Så bombarjacka är en nazistjacka? Det visste jag inte. Ett fåtal personer heilade på ett möte i början på 90-talet. Det gör SD till ett nazistiskt parti. 

Precis, du förstår din egna "logik".
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2014-12-15 21:51:12 följande:

Bra att du är överens om att ett parti består av individer.
  • SarasaminosB
    Sensitiveguy skrev 2014-12-15 21:51:58 följande:
    Precis, du förstår din egna "logik".
    Jimmy Åkesson är en modern uppdatering av

ADOLF HITLER och mycket värre
  • SarasaminosB
    Sensitiveguy skrev 2014-12-15 21:52:52 följande:
    Bra att du är överens om att ett parti består av individer.
    SDS individer är PARTIET
  • Gert
    SarasaminosB skrev 2014-12-15 21:53:00 följande:
    Jimmy Åkesson är en modern uppdatering av

ADOLF HITLER och mycket värre
    Menar du att Jimmie Åkesson är en bra konstnär?
  • SarasaminosB
    Gert skrev 2014-12-15 21:54:15 följande:
    Menar du att Jimmie Åkesson är en bra konstnär?
    som schröder sa katten lever
Svar på tråden Rösta absolut inte på SD