• Anonym (Ll)

Ligga med en tjej, hur? Är tjej

Hej! Är som rubriken lyder sugen på att ligga med en tjej. Vet inte alls hur jag ska gå till väga & känner mig lite lost kring detta :( någon som har "erfarenhet", tips? :)

• Svar på tråden Ligga med en tjej, hur? Är tjej
  • Tom Araya
    Anonym (Ll) skrev 2014-09-13 23:57:32 följande:

Hej! Är som rubriken lyder sugen på att ligga med en tjej. Vet inte alls hur jag ska gå till väga & känner mig lite lost kring detta :( någon som har "erfarenhet", tips? :)

Är det själva sexet du är ute efter att få veta mer om eller är det hur du ska få kontakt och få "omkull" en tjej?

Sexet är väl som med en kille fast utan knull och mer fokus på allt det andra man kan göra (typ smek, pull, oralt, massage, leksaker mm). Knulla kan ni faktiskt också göra, med hjälpmedel (strap on).
  • Anonym (Ll)
    Tom Araya skrev 2014-09-14 04:37:29 följande:

Är det själva sexet du är ute efter att få veta mer om eller är det hur du ska få kontakt och få "omkull" en tjej?

Sexet är väl som med en kille fast utan knull och mer fokus på allt det andra man kan göra (typ smek, pull, oralt, massage, leksaker mm). Knulla kan ni faktiskt också göra, med hjälpmedel (strap on).

Hur man kommer i kontakt ? Är tjej så vet vad man kan göra ^^
  • Anonym
    Anonym (Ll) skrev 2014-09-14 09:58:24 följande:
    Hur man kommer i kontakt ? Är tjej så vet vad man kan göra ^^
    Tjejer kan nog ragga upp tjejer ute precis som killar och tjejer gör med varandra.
    Att som tjej dras till tjejer är inget du behöver skämmas för.

Annars funkar nog dejting-sajter bra. Det finns de som främst riktar in sig på sexpartners, som Bodycontact.
Svar på tråden Ligga med en tjej, hur? Är tjej