• Anonym (ångerfull)

Var otrogen- få tllbaka tillit.

Jag och min tjej har varit tillsammans i några år, och jag hade varit singel i många år innan vi träffades och festade då runt en del och strulade med tjejer/killar och hade one night stands. Under de första två åren så var jag otrogen på fyllan tre gånger. Detta hände endast när jag blev för full. Jag ångrar det så fruktansvärt mycket och önskar verkligen att jag kunde få det ogjort men det går ju såklart inte. Nu har jag alltid varit jättenoga med att inte bli för full om jag är ute med vänner och jag har inte varit otrogen på flera år. Men problemet är att min tjej har fortfarande svårt att lita på mig och är väldigt svartsjuk på grund av det jag gjort mot henne förr. Vilket jag har full förståelse för. Men jag vill för bådas skull.

Vad kan jag göra för att hon ska få tillbaka tlliten och inte oroa sig för att jag ska såra henne igen, Jag är noga med att säga att hon är det finaste jag vet och jag är noga med att inte bli för full och jag har alltid varit ärlig mot henne. 

Snälla kom med tips

• Svar på tråden Var otrogen- få tllbaka tillit.
  • Anonym (jadu)

Jag tycker det är stort av din tjej att förlåta tre otroheter. Sluta dricka? Eller bestäm att du tar en öl, aldrig mer.

Annars handlar det om henne mest. Att hon kan gå vidare, och du med.

Hur gamla är ni och hur ofta går du ut och festar?

• Anonym (Hmmm)

Själv skulle jag ha mycket svårt att hitta tilliten igen, men om du verkligen menar det och är ärlig mot henne så kommer kärleken att vinna till slut.

• Anonym (ångerfull)
    Anonym (jadu) skrev 2014-09-07 21:47:25 följande:

Jag tycker det är stort av din tjej att förlåta tre otroheter. Sluta dricka? Eller bestäm att du tar en öl, aldrig mer.

Annars handlar det om henne mest. Att hon kan gå vidare, och du med.

Hur gamla är ni och hur ofta går du ut och festar?

Tack för svaret. 

Ja jag håller med, det är otroligt stort av henne.  Vi båda tycker jättemycket om öl så vi dricker hyffsat ofta, men däremot dricker jag inte mycket, håller mig till max 6 öl på en kväll om jag är ute, vilket jag är ca 1 gång i månaden. 

Jag är 24 och hon 30. Vi har det otroligt bra i vår relation och vill båda två vara tillsammans för alltid, men jag vill ju verkligen inte att hon ska behöva oroa sig. 
  • Anonym (jadu)
    Anonym (ångerfull) skrev 2014-09-07 21:56:03 följande:
    Tack för svaret. 

Ja jag håller med, det är otroligt stort av henne.  Vi båda tycker jättemycket om öl så vi dricker hyffsat ofta, men däremot dricker jag inte mycket, håller mig till max 6 öl på en kväll om jag är ute, vilket jag är ca 1 gång i månaden. 

Jag är 24 och hon 30. Vi har det otroligt bra i vår relation och vill båda två vara tillsammans för alltid, men jag vill ju verkligen inte att hon ska behöva oroa sig. 
    Öppna dig för henne? Visa närvaro, hitta på saker, prata och diskutera om livet. Visa att du är intresserad av henne och livet med henne.
    Åk på IKEA och kolla möbler och hur ni skulle vilja ha det. Hitta på saker tillsammans och ge tid är väl bland det bästa man kan ge.

Sitt inte och prata om det som hänt och överös med ursäkter och komplimanger, då stagnerar ni. Gå vidare och gör ert liv tillsammans oslagbart.
  • Anonym (ångerfull)

Va goa ni är som svarar. Tack så mycket!
    Jo det känns som att tiden läker alla sår, men det bästa är ju om tiden läker såren så fort som möjligt. 

Det är så orättvist att hon som inte har gjort något fel får ta den största smällen, jag vill bara försöka ställa allt tilrätta. 

Svar på tråden Var otrogen- få tllbaka tillit.