• 3llie

Maskeradkläder till ikväll!

Hej!

Jag ska på maskerad ikväll och behöver akut hjälp.

Temat är filmkaraktärer. Det spelar ingen större roll vad jag blir men gärna någon med byxor och inte kort klänning. Jag funderar på Jack Sparrow men har ni andra förslag så kom gärna med dem!

Nu till mitt andra problem: Maskeraden är alltså ikväll. Så det ni kommer på måste finnas i en fysisk butik någonstans i Skåne.

Några förslag på kostymer/affärer?

• Svar på tråden Maskeradkläder till ikväll!
  • Helena77

Har ni buttericks nära?

Där tror jag att dom har Supergirl kläder och även batgirl och dom är ju häftiga!

• Helena77

På Buttericks har dom jättemånga fina dräkter om du går in på deras sida och kollar...om inget annat kanske du får några ideer till något att klä ut sig till

Häxa är ett tips!
    Då kan du nog hitta kläder på Br för dom har nog fått in Halloweenkläder?!

Mimmi kan vara ganska lätt.Röd kjol,svarta eller vita strumpbyxor och svart tröja och så kan du nog gå in på H&M eller liknande och hitta ett Mimmi diadem.

• 3llie

Jag har kollat buttericks men hittade inget roligt (som inte var sjukt dyrt).

• 3llie

Det blev en misslyckad Bellatrix (från Harry Potter). Nästa gång ska jag nog ta Morticia Addams istället, platta håret och ha svarta kläder, enkelt och bra!

• 5by5

Kör disneybound nästa gång så behöver du inte köpa något!

• 3llie
    5by5 skrev 2014-09-20 17:43:45 följande:

Kör disneybound nästa gång så behöver du inte köpa något!

Vad för något?
  • 5by5
    3llie skrev 2014-09-25 23:09:18 följande:
    Vad för något?
    Man klär sig som moderna disneyfigurer med vanliga kläder. Kolla disneybound.tumblr.com för massa ideer!
Svar på tråden Maskeradkläder till ikväll!