• Red rose

Varför detta hat

Varför hatar alla mig ? Vad är det jag har gjort ? Ja jag är hatad och jag vet ej varför hur får man veta varför ? Jag kommer ju hata tillbaka om jag måste ?

• Svar på tråden Varför detta hat
  • PadimeP

Ransaka dig själv och din person.

Hamnar du ofta i konflikt med människor?

Vad har du för vänner? Riktiga?

Man.blir oftast behandlad på det sätt man själv behandlar andra människor.

• Red rose
    PadimeP skrev 2014-09-06 08:18:20 följande:

För dig är det kanske så ? Och oftast blir man det,Men inte i mitt fall. Men det blir bra för mig snart , kommer få det bra.
  • Red rose
    PadimeP skrev 2014-09-06 08:18:20 följande:

Bara för att någon hamnar i konflikt så är det väl inte utan anledning och själ .??
  • PadimeP
    Red rose skrev 2014-09-06 08:33:05 följande:

Bara för att någon hamnar i konflikt så är det väl inte utan anledning och själ .??

Nej men hamnar du ofta i konflikter bör du kanske ransaka dig själv och undra varför! Man blir inte bara hatad sådär du vet.
  • Red rose
    PadimeP skrev 2014-09-06 09:21:49 följande:

Nej men hamnar du ofta i konflikter bör du kanske ransaka dig själv och undra varför! Man blir inte bara hatad sådär du vet.

Jag har inte gjort något som jag vet om men som sagt det blir till det bästa gör min del iaf.
  • Red rose

Så felet kan inte ligga hos dig tex oftast dom som hatar har en liten skada mentalt .
  • Red rose
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-05 14:19:32 följande:

Alltför många gånger. Funderar på att börja med mjukost. Eller sluta åka skidor.

Jo ge den som skriker ett paket. Mjukost och säg att du har fått nog av hårda ord och utskällningar.
  • PadimeP
    Red rose skrev 2014-09-06 10:32:30 följande:
    Så felet kan inte ligga hos dig tex oftast dom som hatar har en liten skada mentalt .
    Jag förstår inte hur du resonerar alls men min uppfattning är att du ser att människor omkring dig hatar dig utan anledning. 

Du vägrar se till dig själv utan säger att det inte innefattar dig " man blir behandlad såsom man behandlar andra".

Min bedömning är därav att du behöver jobba på din självinsikt. Att bara lägga skuld på andra och skylla på diverse mentala problem är nog vad som har fått dig i den här situationen.

Att bara säga att tji på er ni ska få ser föder bara mer hat. Släpp, bli bättre, bygg dina relationer på stabila grunder så ska du istället se att ditt liv blir bättre.

Det finns inget så ovackert som en människa som skyller allt på alla andra utan att någonsin se till sig själv.
  • Red rose
    PadimeP skrev 2014-09-06 11:47:21 följande:

Jag förstår inte hur du resonerar alls men min uppfattning är att du ser att människor omkring dig hatar dig utan anledning. 

Du vägrar se till dig själv utan säger att det inte innefattar dig " man blir behandlad såsom man behandlar andra".

Min bedömning är därav att du behöver jobba på din självinsikt. Att bara lägga skuld på andra och skylla på diverse mentala problem är nog vad som har fått dig i den här situationen.

Att bara säga att tji på er ni ska få ser föder bara mer hat. Släpp, bli bättre, bygg dina relationer på stabila grunder så ska du istället se att ditt liv blir bättre.

Det finns inget så ovackert som en människa som skyller allt på alla andra utan att någonsin se till sig själv.

Vadd jag umgås inte ens med folk jag har viktigare saker för mig men hatad det är man ... Undrar liksom hur ? Ingens fel men det krävs ju grova skäl för att hata så om man inte gjort något varför hatad då ?
  • Red rose
    PadimeP skrev 2014-09-06 11:47:21 följande:

Och du tror man är intresserad att bygga relation med folk som bär hat och ilska innerst inne ??

• Anonya

TS, du skriver så lite i din inledning att det dyker upp många frågor hos mig. Går inte att svara något utan att veta lite mer. Hur länge har det känts som att folk hatar dig? Har du familj eller vänner som det känns bra med också eller känner du dig helt utanför? Hur gammal är det? Vad menar du med att det kommer att bli bra snart, du talar om det kommande? Låter som att du tänker på någon speciell händelse, inte bara att du tänker att det kommer att bli bättre småningom.

• PadimeP
    Red rose skrev 2014-09-06 12:00:13 följande:
    Vadd jag umgås inte ens med folk jag har viktigare saker för mig men hatad det är man ... Undrar liksom hur ? Ingens fel men det krävs ju grova skäl för att hata så om man inte gjort något varför hatad då ?
    Du får nog utveckla lite mer än så. Vem är du hatad av? Vänner? Familj? Ex? Kollegor? Förstår inte vad du menar riktigt. Om någon hatar dig så vet de vem du är oavsett om du umgås med dem i nuläget eller inte.
  • Red rose
    PadimeP skrev 2014-09-06 12:55:11 följande:

Du får nog utveckla lite mer än så. Vem är du hatad av? Vänner? Familj? Ex? Kollegor? Förstår inte vad du menar riktigt. Om någon hatar dig så vet de vem du är oavsett om du umgås med dem i nuläget eller inte.

Jag är en helt vanlig normal djävla människa resten kan det stoppa upp i sitt arsle .
  • Red rose
    Red rose skrev 2014-09-06 13:17:48 följande:

Jag är en helt vanlig normal djävla människa resten kan det stoppa upp i sitt arsle .

Altså är det i gen hag känner ens ... Snopet läge.
  • lillsnorre2014
    Red rose skrev 2014-09-05 13:35:19 följande:

Vet onte men känner mig rätt hatad av en del .

Heter du möjligen Gudrun Schyman?
Svar på tråden Varför detta hat