Har du ätit godis/snacks/kaffebröd/glass i helgen?
Ja, äter ni onyttigheter bara för att det är helg?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 16:49
Ni ska svara på rubriken när ni röstar.
Ja, äter ni onyttigheter bara för att det är helg?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 16:49
Ni ska svara på rubriken när ni röstar.
Jag har ätit fruktsallad med grädde, vet inte om det räknas. Fruktsallad äter jag flera gånger i veckan, men det är sällan det blir något sötare.
Ostbollar i fredags. Och saltlakrits igår. Idag åt jag upp resten av ostbollarna. Så 3 av 3.
Ja, vi har ätit pannkakor med grädde/glass & sylt! (Anser att det räknas som onyttigheter).
Äter godsaker på vardagarna också...
Ja...min mamma var förbi oss idag och då blev det en Dumlekaka till kaffet.
Japp! Och alla andra dagar ocksåð??
Japp det har jag gjort.
Jag har ätit massa godis....
Jodå, drog i mig lite kolhydrater i "efterrättsform" innan Midnattsloppet igår och sen var jag på barnkalas idag... ;)
Men brukar inte äta sånt varje helg och definitivt inte bara för att det är helg....
Förresten så vare skitbra att detta röstalternativ fanns. När jag klickade på frågan så funderade jag nämligen på om nötter verkligen räknas som snacks.
Jag kan tillägga att det var naturella nötter. Inget rostat eller saltat eller så.
Jo. Jag hade cheat day igår och både drack alkohol och åt efterrätt. Det händer sällan.
Ja (fre-sön), jag har ätit chips, 2st Marabou chokladkakor 200g, en mjukglass ute och lösgodis. Men inte bara för att det är helg. Har varit extra sugen dessa dagar, kanske förlite sömn och förmycket plugg. Så blir ett både ja- och nejsvar från min sida.
Japp jag vräkte, bokstavligen talat, i mig en Kexchoklad i fredags natt ( jobbat natt hela helgen). Jag som bantar efter semestern haha. Har lyckats hålla mig i 13 dagar från allt onyttigt men i fredags slakatade jag som sagt den där Kexchokladen....