• blåttmoln

Valet o kvalet, ringa förlossningen eller ej?

Har mått illa till och från sen i fre/lör är snurrig och yrslig i huvudet. Spelar ingen roll ifall jag står/sitter/ligger. Nu ikväll/natt har jag även spytt. Pulsen känns som att den sitter i halsgropen.
    Igår i duschen kändes det som att jag skulle ramla omkull. Är gravid i v39+0 nu.

• Svar på tråden Valet o kvalet, ringa förlossningen eller ej?
  • elinenordqvist
    blåttmoln skrev 2014-08-21 00:44:13 följande:

Har mått illa till och från sen i fre/lör är snurrig och yrslig i huvudet. Spelar ingen roll ifall jag står/sitter/ligger. Nu ikväll/natt har jag även spytt. Pulsen känns som att den sitter i halsgropen.

Igår i duschen kändes det som att jag skulle ramla omkull. Är gravid i v39+0 nu.

RING!:) tänk om de är havandeskap.. Bättre att kolla en gång för mkt! Lycka till:)
  • blåttmoln
    elinenordqvist skrev 2014-08-21 00:46:47 följande:
    RING!:) tänk om de är havandeskap.. Bättre att kolla en gång för mkt! Lycka till:)
    "Ta två alvedon o drick nånting med salt i.."

Så får du väl avvakta o se om huvudvärken går över... Jo men jag har ju redan druckit vätskeersättning idag typ varje dag sen i lördags för att jag trott att det berott på det också..

Aja vi får väl se, bara för att alla värden har varit bra hos bm så sent som för två dagar sen och under hela graviditeten så...
  • 111110

Ring och säg att du har redan druckit det m.m. Och säg att du vill komma in på en koll för du är jätte orolig.

Svar på tråden Valet o kvalet, ringa förlossningen eller ej?