Dåliga simmare och inga ägg
Jag gör ett försök att starta en ny tråd, då jag blir yr av att läsa alla som finns.
Jag har inga ägg, är i förtidigt klimakterium. (30 år) och mannen har plötsligt jätte dåliga simmare. (33 år)
Vi har gjort 4 äggdonationer på HS där de aldrig nämnde hans dåliga spermier fören jag började fråga om det.
Efter HS försöken vart det 2 försök i Riga där de helt öppet berättade att dom var usla. Det fanns några men de simmade slött och inte helt rakt fram. Var "vingliga". De har valt ut de bästa och injicerat i äggen och sist fick vi ut 2 blastocyster av 8 ägg. (Ett barn men som föddes i vecka 16.)
Nu är vi i startgroparna igen, ska åka för insättning imorgon. Men av 9 ägg lever nu 3 som dom vill sätta in direkt, så får åka tidigare för detta... Vet inte riktigt vad det betyder. (insättning dag 4 i odling)
Hur som helst. Hur sjutton kan man bättra på mannens spermier? Han är frisk och hälsosam och i bra form. Han åt apotekts MAN och även en tablett folsyra om dagen i kanske... 3 månader nu innan. Kanske inte räcker?
Skulle kunna göra vad som helst för att få dom bra. Bättre. Inget han hänt honom, inga slag mot pungen eller liknande. Snusar måttligt och dricker måttligt. Sportar och tränar....
Livet är en gåta. Nån med erfarenheter eller förslag? Greppar efter alla halmstrån.